יום חמישי, 29 ביוני 2017

כרטיס האקונה מטטה מקיט החודש של הירו ארטס

שלום שוב!
אז הבטחתי לחזור עם שני כרטיסים שהכנתי בעזרת הקיט, וחזרתי עם שלושה! כל הכבוד לי.
צילמתי את התהליך של הכנת כרטיס בו שורת חיות על גבעה

את הכרטיס הכנתי בעזרת חותמת הדשא שבקיט וכך גם החיות והכיתוב. את הרקע יצרתי בעזרת טושי זיג (הצבעים בהם השתמשתי מפורטים גם מתחת לסרטון וגם בסוף הפוסט) ובשביל הכוכבים בשמיים השתמשתי בצבע אקרילי לבן ועט ג'ל.

הכנתי גם כרטיס שמי לילה עם ירח שאת תהליך ההכנה שלו לא תיעדתי. 

העיקר כאן הוא הירח. הכרטיס הזה סופר פשוט. בסרטון ה-unbxing של הקיט, אמרתי שבא לי לעשות משהו עם שמי לילה, אז הנה! 
בשביל הדשא השתמשתי בתבנית חיתוך של לון פון ואת השמיים יצרתי בעזרת דיו דיסטרס שחור, סגול וכחול כהה. ומי שרוצה את שמות הגוונים: black soot, seedless preserves, faded jeans.
הנה שני הכרטיסים הנ"ל מדגמנים לכם יחד עם החותמות ותבנית החיתוך של הירח/שמש שהגיעה עם הקיט


ולסרטון- וסליחה מראש על כל הגמגומים אני חושבת שבמצטבר ישנתי פחות מ20 שעות השבוע!


אחרי שסיימתי את הסרטון, וחשבתי על הכרטיס הזה של "האקונה מטטה" הגעתי למסקנה שאני חייבת להכין כרטיס כזה אחד עם אריה. כי אי אפשר בלי סימבה. ואפילו יש גבעה קטנטנה וטימון קטן בסט החותמות.



בשביל הכרטיס הזה יצרתי רקע כמו בכרטיס שבסרטון, ואפילו את אותה הגבעה, רק שהפעם את הכיתוב של האקונה מטטה עשיתי על קארדסטוק לבן, חתכתי לו "זנב דג" והדבקתי עם דבק דו"צ ספוגי כדי שיהיה קצת גובה. זהו! לקח בערך עשר דקות, כי כבר הכנתי כרטיס כזה וממה היה לי בראש מה צריך לעשות. לפעמים שווה להכין כמה כרטיסים בו"ז, במיוחד אם אהבתם איך שהראשון יצא. לי לא היתה הפריבילגיה. קיבלתי את הקיט ביום שהבת שלי היתה בבית עם חום של בקיעת שיניים. אז בזמן שהיא בקעה לה מתוך שנת צהריים, הכנתי כרטיסים!

אני מתלבטת אם הכי אהבתי את כרטיס שמי הלילה או זה עם שורת החיות. 
איזה כרטיס אתם הכי אהבתם?

שיהיה סוף שבוע רגוע ומהמם, אני כל כך מחכה לו! 





צבעי הזיג בהם השתמשתי:
51 lemon yellow
52 bright yellow
70 orange
22 carmine red
82 purple
35 deep blue
10 black

2 תגובות:

  1. יפהפה.. אני הכי אוהבת את הראשון.. החיות האלו שהולכות בשורה.. והשמיים.. נהדר!

    השבמחק