יום ראשון, 18 ביוני 2017

צביעה בצבעי מים בעזרת שבלונות

 היי!
אז הייתי בחופש שבוע. היה פשוט מדהים, והחזרה לשיגרה קשה לי בטירוף. מחכה לי עומס בעבודה, וגם בבית. קיצור לא פשוט, אז מזל שמילאתי קצת מצברים (לצערי זה לא קורה לעיתים תכופות מספיק :) )

הפעם אני רוצה לשתף בסרטון שבו הכנתי שני כרטיסי ברכה שבהם השתמשתי בתבניות חיתוך כשבלונות דרכן צבעתי בצבעי מים.
אני אוהבת להשתמש בתבניות החיתוך שלי לשימושים רבים ככל האפשר. הן לא זולות, וכיף לדעת שיש להן כמה שימושים. אחד מהם הוא יצירת "שבלונות".
אפשר לצבוע דרכן או פשוט למזג דיו במבעים שונים וכמובן דיו דיסטרס.
כאן השתמשתי בטושי זיג.
את ההשראה לכרטיס הראשון קיבלתי מהאינסטגרם. ראיתי איזשהו לב מחולק גיאומטרית, ופשוט הייתי חייבת להכין כרטיס עם האלמנט הזה. במקרה יש לי תבנית חיתוך של לב דומה, ותהיתי איך יהיה הכי יעיל לצבוע דרכה בלי שהצבע יזלוג בין המשולשים שמחלקים את הלב הגדול.
אז אתם מוזמנים לצפות בסרטון ולהתרשם בעצמכם.


הכרטיס הראשון שהכנתי הוא כרטיס די זהה לזה שחילקתי בדף העסקי שלי. אני מדי פעם מעלה כרטיס שהכנתי, ומגרילה אותו בין המגיבים. המטרה של זה היא די פשוטה, פשוט לעודד תשומת לב נחמדה, עבודת יד, בין אנשים. נראה לי שחסר לנו קצת הכרת תודה אז בחרתי בכרטיס שפשוט אומר תודה...




בכרטיס השני השתמשתי בתבנית חיתוך שחותכת רקע לכרטיס. הפעם הרטבתי שטחים גדולים יותר, ונאבקתי קצת עם שילובי הצבעים, אבל אני אוהבת את התוצאה.
לצערי את תהליך הצביעה עצמו המצלמה שלי קטעה (בחיי יש לי תחושה שהיא עושה לי דווקא לפעמים) אבל הוא די פשוט-הרטבתי הפעם שטחים קצת יותר גדולים עם מברשת לצבעי מים, ועם מברשת קטנה יותר עברתי במלבנים הקטנטנים והוספתי צבע.
השתדלתי לא לשים יותר מדי מים, אבל הצבעים עדיין זלגו. אני אוהבת את התוצאה. בכל מקרה, הקטע של צבעי מים הוא לא להיות מדוייק בטירוף



בסופו של דבר, לא אהבתי מה שיצא עם תבנית החיתוך השלישית, שהיא מעין תחרה בצורת כוכב. אולי לא בחרתי את הצבעים הנכונים או משהו, אבל לדעתי יש פשוט יותר מדי פרטים קטנים. אולי אנסה לחזור אליה בהמשך עם טיפת סבלנות, מה שבדרך כלל אין לי. אם תדעו כמה קשה לי נגיד לשבת ולערוך סרטונים... קוצים קוצים

בסרטון הבא שאעלה, אני אשתמש בשבלונה שבה לא השתמשתי הפעם, אבל עם חומרים אחרים.
מקווה שנהניתם מהסרטון והפוסט! אם תרצו להמשיך לראות סרטונים, תירשמו לערוץ היוטיוב שלי.
רשימת החומרים בהם השתמשתי לסרטון נמצאת בקופסת המידע תחת הסרטון ביוטיוב. שיהיה שבוע מוצלח!

חפשו אותי באינסטגרם @noazag

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה