יום חמישי, 26 באוקטובר 2017

צבעי מים של Kurtake Gansai Tambi התרשמות ראשונית

שוב שלום!
בפוסט הקודם דיברתי על צבעי מים חדשים בהם השתמשתי, ובפוסט הזה אני רוצה לתת את ההתרשמות שלי מהם.
דבר ראשון- אני לא אמנית. לא מתיימרת להבין בצבעי מים וכדו', מדובר בהתרשמות שלי כחובבת בלבד.

נתקלתי בצבעים האלו ב Simon Says Stamps. כמה בלוגריות שאני עוקבת אחריהן משתמשות בו, והיה נראה לי שיש בו גוונים רבים שישמשו אותי. עד היום השתמשתי בסט קטן של צבעי מים, ולערבב בעצמי את הצבעים שיגע אותי. לכן אהבתי כל כך את הזיג שלי, שהם מרקרים שמשמשים גם כצבעי מים ובאים בגוונים מושלמים ומאוד פיגמנטיים.
אז מה יותר טוב מצבעי מים מוצקים של אותה חברה? :)
הצבעים האלו דוהים יפה בהשוואה לצבעי מים אחרים (לחובבים ככל הנראה) שראיתי בסרטונים, והמחיר שמצאתי באיביי היה משתלם בעיני ל36 צבעים.


זה לינק למוכר ממנו קניתי, לא מתחייבת לגביו לכלום, אבל אליי הכל הגיע בסדר. (ולא, אין לי אחוזים אם תיכנסו ללינק הזה, תמיד ממליצה להשוות בכל מקרה :) ).
בסט קיימים כמה גוונים מטאליים- זהב, פנינה ונחושת שאני ממש התלהבתי שהם כלולים. במכסה בחלק הפנימי הם הכינו מעין טבלה למלא עם הגוונים, סווטשים, ואני ממש ממליצה לכם למלא אותה כי אני למשל חשבתי שאין צבעים שרציתי, אבל כשהצבע יבש קשה מאוד לנחש מה הוא, ובסופו של דבר מצאתי בדיוק מה שחיפשתי. אז כדאי להשקיע כמה דקות ולמלא את הטבלה כדי להקל על עצמכם בחיפוש הגוון שרוצים.

הסט הזה עולה 50$ בארה"ב בחנויות היצירה המתמחות, ואני שילמתי 110 ש"ח (כשהדולר היה קרוב ל4 ש"ח) אז בעיני סופר משתלם למצוא מוכר טוב באיביי במיוחד לדברים שמגיעים מיפן. (כך אני גם קונה את הדבק דו"צ החזק שלי ואקדח נקודות דבק דו"צ, הכל במחיר זול יותר מארה"ב, וכמובן זול יותר מהארץ). כרגע סט קטן יותר (של 24 לדעתי) נמכר במחיר שעלו לי 36 צבעים.

כדי לחנוך אותם, הכנתי שני רקעים לכרטיסים. הצמדתי את הדפים למשטח ישר בעזרת סלוטייפ עדין שלא יקרע אותם (אני אישית השתמשתי בpainters tape  של 3M).
הרטבתי היטב את הדף בעזרת מכחול רחב ומים נקיים ופיזרתי גוונים שרציתי, כך שיתפשטו על הנייר הספוג מים.
עשיתי שתיים או שלוש שכבות עד שהייתי מרוצה, כשאני מייבשת כל שכבה היטב. השפרצתי מעל טיפות זהובות בעזרת צבע המים בזהב שבסט צבעי המים הזה. ו- c'est tout!

לסיום הכרטיסים- בכרטיס הראשון הוספתי חיתוך מילים (Happy birthday של simon says stamps) שחתכתי פעמיים- מקארדסטוק לבן, ומקארדסטוק שלפני כן צבעתי באותם גוונים כמו הרקע. הדבקתי את המילים קודם בקארדסטוק הלבן, ומעל בצבעוני כך שישנה הגבהה עדינה של המילים. מעל הכל שמתי גלוסי אקסנט שייתן הברקה ויבליט את המילים, הוספתי נקודות שקופות ויצרתי מסגרת בצבע הזהב, וכל הפאנל הודבק על סול (כרגיל כדי להגביה) ועל כרטיס בסיס לבן.


בכרטיס השני עשיתי רקע בגווני צהוב-כתום-אדום. החתמתי חותמת מסט של MFT, שנקרא encouraging words על רצועת וולום בעזרת דיו ורסה מארק ואז אמבוסינג זהב. כל השאר די דומה. הסתרתי נקודות של דבק חזק מאחורי המילים אבל אם תסתכלו טוב תראו שלמרות הכל נמרח לי קצת ורואים את הדבק דרך הוולום. קורה, באסה.


זה הכל להפעם, מקווה שאהבתם את הכרטיסים. אתם מוזמנים להירשם בבלוג למעלה לקבלת עדכונים במייל כשייצא פוסט חדש.
אם יש לכם התרשמות משל עצמכם על צבעי מים ששווה לנסות, או אולי אפילו על צבעי המים האלה, שתפו בתגובות!
שיהיה המשך שבוע מצוין! 

4 תגובות:

  1. פוסט מקסים וממש עושה חשק לרכוש את צבעי המים האלו. תודה!
    תוכלי לשתף בלינקים לאקדח דבק ויתר המוצרים שאת רוכשת במחיר זול יותר מארה"ב... ;-) ?

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה אריאלה! הדבק נקרא kokuyo dot liner long. המוכר ממנו קניתי משום מה כבר לא קיים באיביי, אז ממליצה פשוט לעשות חיפוש באיביי ולוודא שאת לא קונה את הrefill אלא את השלם. אחרי שנגמר אפשר לקנות ריפילים, ויוצא די משתלם. לא הדבק הכי זול אבל מאוד פרקטי בהדבקת אלמנטים שהצורה שלהם לא קוים ישרים.

      מחק
  2. תשובות
    1. בטוחה שתהני מהם! מקווה לראות תוצרים בקרוב!

      מחק