יום חמישי, 2 ביוני 2016

ביוטיבוקס קופסת יוני 2016

אז באיחור לא קטן הגיעה קופסת החודש.
כך נראית הקופסא הקיצית:
זו תכולתה:


קרם ידיים ניוטרוג'ינה


אני משתמשת בקרם המרוכז שלהם ביומיום כי במעבדה שוטפים ידיים לא מעט פעמים ביום והידיים יבשות בקביעות. מתה על החברה. מדובר בתוכנית שזה קצת מבאס הרי גם לא במבצע לא מדובר בקרם יקר.

סבון מוצק של savron


לא מתה על סבונים מוצקים אבל הריח נעים. נחמד מאוד

Shower oil של sabon



מתה על המוצר הזה וקונה אותו מדי פעם לעצמי. לא מייבש את העור כמו סבון רגיל בגלל שיש בו תוספת שמנים.

שמן לשיער שוורצקופף

לא משתמשת בשמן לשיער וגם חודש שעבר קיבלנו שמן לשיער (שמן ארגן). אולי היה כדאי החודש לתת קצת מקום למוצרים מטפחים אחרים

ספרי לשיער אמיקה גודל נסיעות

אמור להגן על השיער ולקצר את זמן יבוש השיער. אין לי מושג מה הכוונה. נראה בהמשך. מה שלא מובן הוא שיש שני מוצרי טיפוח לשיער, אחרי שחודש שעבר כאמור קיבלנו את שמן הארגן. בעיני מבאס.

פריימר של סמאשבוקס SMASHBOX PHOTO FINISH

מדובר בדוגמית של מוצר ממש שווה, שאני מחכה להשתמש בו כבר. מבאס שזו דוגמית אבל זה דווקא מוצר בקופסה שאני ממש מרוצה ממנו. בשביל מוצרים כאלה נרשמתי לקופסה מלכתחילה

סט מברשות איפור קטן של חברה לא ידועה

מדובר במוצר זול, שמאוד הזוי לי שהוסיפו. נראה שניסו בזול להוסיף "מוצר בגודל מלא".
כשראיתי את המברשות האלה החלטתי שזהו, אני מסיימת עם ביוטי בוקס. גם חלק גדול מהמוצרים איכזבו בחודשים האחרונים, גם הרגיש לי שירות לקוחות מזלזל (שכחו להוסיף את המוצר שלא הגיע אלי בחודש שעבר, וזאת למרות שתיזכרתי לפני הפצת החבילה) וגם החזרה על מוצרים בלי מחשבה (מוצרים מקבילים לשיער חודש אחרי חודש למשל) גרמה לי להחליט שעדיף לי לבחור את המוצרים שלי לבד. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה