יום חמישי, 2 ביוני 2016

שפתון עמיד נוזלי, מי כן ומי לא?

מכיוון שיש לי ילדות קטנות שאני שונאת להשאיר עליהן סימני נשיקות, ושפתונים רגילים תמיד נמחקים אחרי שניה בערך, התחלתי להשתמש בשפתונים עמידים. היתרון: לא יורדים בקלות ולא משאירים סימנים. החיסרון: מייבשים את השפתיים. בד"כ.
קניתי מכמה חברות, וחזרתי עם תובנות:

L'OREAL

לשפתון העמיד של לוריאל יש שני צדדים- צד אחד עם השפתון וצד אחד שמכיל לחות. שמים את השפתון ולאחר שמתייבש ומרגיש דביק, שמים את הצד השני, הלבן. (אם חיכית מספיק לא אמור לרדת צבע מהשפתיים והוא יישאר לבן)
עמידות: מצויינת, החזיק לא רע כמה שעות. אחרי ארוחה הצריך מעט מאוד תיקון.
דביקות: לא דביק, קל לשימוש ומתייבש מהר.
יובש: לא מייבש מאוד את השפתיים. מן הסתם הלחות הזו עוזרת.

Soft Touch

אין לי דברים טובים להגיד. הצבע טבעי וממש יפה. וזהו. השפתון דביק מאוד ולא נעים בכלל אחרי ששמים אותו. יוצר מעין "טלאים" ובאופן כללי הנוסחה שלו לא משהו. 2 חברות נוספות שהשתמשו טענו בדיוק את אותן הטענות.
הגוון בו השתמשתי הרגיש לי טבעי ומוצלח. לא טרחתי לצלם, העברתי הלאה או שהוא זרוק איפשהו

CARELINE COLOR MATT

אהבתי את הצבעים. הלבנדר (משמאל) יוצא גוון ורוד-סגול, מאוד מוצלח לחורף בעיניי. הצבע קורל (מימין) יוצר אדום עם גוון כתום, ממש ממש אהבתי, הוא גם ה"שמח" מבין הגוונים. האמצעי הוא אדום כהה. אוהבת מאוד, יותר מתאים בעיניי לערב וכו'.
דביקות: לא נשאר דביק על השפתיים. מתייבש מהר
יובש: מייבש אבל סביל
עמידות: אחרי האוכל צריך לחדש. בעיקר בחלק הפנימי של השפתיים. טיפה מתפורר על השפתיים. את הקטע הזה ממש לא אהבתי.

OFRA- שיתוף פעולה עם בלוגרים

החלטתי לנסות כמה של עופרה, ובחרתי שני צבעים שנעשו בשיתוף פעולה עם בלוגריות מצליחות במיוחד- השמאלי הוא של אשלי וקסמן. הגוון מוצלח ממש! חשבתי שיהיה בהיר אבל הוא יוצר ורוד כהה מעט, עם גוון טבעי. אם היה טיפה יותר בהיר הייתי שמחה. אבל גוון מהמם, ונראה על כל אחת אחרת. שווה לנסות.
האמצעי הוא גוון סתווי שנעשה בשיתוף פעולה עם הבלוגרית האהובה עליי- KathleenLights. הגוון הוא כתמתם-חום. צבע חמרה במחוזותינו.
השלישי הוא צבע של עופרה (לא שיתוף פעולה) ונקרא ultimate red. צבע אדום שאפשר להגיד טיפה "זוהר". בולט, בהיר. מתה עליו. באמת האדום האולטימטיבי!
המרקם שונה מאודמים עמידים-מאט אחרים. יותר מוסי, פחות נוזלי.  כנראהבגלל זה הם פחות מייבשים את השפתיים. הם היחידים עד כה שלא הרגשתי שהשפתיים יבשות אחרי שימוש. 
מצד שני, הם קצת פחות עמידים. אולי בגלל הנוסחה הזו של המוס שפחות מייבשת זה גורע קצת מהעמידות. עדיין- הצבע נשאר יפה, הם לא מתפוררים, לא משאירים כמעט חותם במגע, ולא מייבשים. אידאלים!
המחיר היה אטרקטיבי דרך GUILTY, ושילמתי פחות מ60 שח על האודמים שנעשו בשיתופי פעולה. האודם האדום עלה 97 (במקום 110 במחיר מלא) 
שווה שווה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה