יום שני, 27 ביוני 2016

נעים להכיר, FUSE TOOL

אני גאה לחנוך את הכלי החדש שהגיע אליי כל הדרך מארה"ב, הפיוז. או בשמו המלא fuse tool.

הפיוז משמש לאיחוי photo sleeves (כיסים פלסטיים לתמונות, שיכולים להיות מגודל קטן מאוד ועד 30*30 שזה שמרדף בגודל מלא בעצם). במקור הכלי הזה מיועד ל"פרוג'קט לייף", אופנה חזקה עכשיו בסקראפ, של תיעוד כל פרק זמן מסויים בשמרדפים ייעודיים, חלוקה של השמרדף ושמירת זכרונות (אפילו חול או צדפים שנאספו בטיול עם הילדים). התבלבלתם? מצאתי לכם דוגמא בגוגל, כמובן שהיא לא שלי. היא מגיעה מפינטרסט:

קיצר, הבנתם את הרעיון.
בנוסף לפרוג'קט לייף הפיוז יכול לשמש לעוד כמה וכמה דברים. הנה קישור להסבר ביוטיוב. שם הם בעיקר מראים את השימוש בפרוג'קט לייף.
הפיוז מגיע עם שני ראשים- ראש "חד" שהוא ראש חותך, וראש שנראה כמו גלגל שיניים שהוא הראש המאחה, שיוצר מעין דוגמת "תפר". צריך לחכות היטב שהכלי יתחמם אחרת הוא פשוט יצור דוגמא שקועה על השמרדף אבל הוא ייפתח בלחץ הקל ביותר. לא כל שמרדף, או באזורנו- ניילונית או שקית קלסר, עובדים עם הכלי הזה. הוא לא יצליח לאחות כל פלסטיק שהוא. לי אישית לא עבד עם שני סוגי שמרדפים רגילים אז עברתי לשמרדפים לאלבום מעוצב שקניתי ביריד של נתנאלה- ישנם כאלו שהם שלמים, פשוט 30*30, ויש כאלו מחולקים (בשביל כרטיסיות למשל כמו בדוגמא שהעליתי מפינטרסט),
אני העדפתי את החלקים כך אני יכולה לחתוך ולהשתמש למה שאני רוצה מבלי להיות מוגבלת לגדלים שחולקו מראש.
ראיתי הרבה שימוש בפיוז לשייקר. זה מאוד מאוד קל- פשוט בוחרים צורה- אפשר כזו שחותכים ביד חופשית, וכמובן שאפשר להעתיק דוגמא משבלונה, או תבנית חיתוך, ופשוט מניחים על השמרדף ומאחים מסביב עם הפיוז בשלושה צדדים. משאירים מקום לא מאוחה כדי להכניס פנימה את מה שיזוז וסוגרים. אני עוד לא הכנתי איתו כרטיס שייקר אבל ראיתי המון הדרכות כאלו ביוטיוב. אני דווקא התחלתי בפרקטיקה- הכנתי תגיות שמיות לבנות שלי, בשביל התיק גן.


,
סליחה על איכות הצילום אבל מיהרתי להשתמש בהן ולא ממש השקעתי בצילום...
הדבר הנוסף שהכנתי- הוא דשבורד לפלאנר שלי.
מה זה דשבורד?!
אז יצרתי מעין חוצץ, שאני מוסיפה לארגונית שלי (planner), שקניתי דרך בליטסי. פלאנר הוא יומן-ארגונית לכל דבר רק שהוא מעוצב, ויש אישיו שלם סביב הקישוט היומיומי שלו (שאצלי מעבר לקצת וושי לא קורה שם יותר מדי אבל תחפשו בפינטרסט או אינסטגרם ותבינו על מה אני מדברת)

בגלל הקלות שבה אפשר להכין שייקרים או אלמנטים מחולקים- ממש כיף להכין משהו כזה. העתקתי מדף של הפלאנר את הגודל שאצטרך ואת מיקום החורים, חתכתי אותו, מיקמתי את האלמנטים אחד אחד ואיחיתי, וב"חורים" שנשארו יצרתי שייקרים קטנים עם פאייטים ואלמנטים נוספים (רובם המוחלט של האלמנטים הזזים בפנים הם מדיוגרייס)

בחלק עם האופניים- היתה לי שארית דף מדוגם עם הדפס אופניים שהחלטתי להשתמש בו. בעזרת תבנית חיתוך חתכתי אופניים, שמתי עליהם דיו אמבוסינג שקוף וכיסיתי אותם באבקת אמבוסינג שהמסתי באקדח חום, וכך נוצרו האופניים הנוצצות שזזות (רק קצת כי החלון הזה די הדוק) בחלון שיצרתי.

בכרטיסיה בה כתוב lovely- כרטיסיה שנשארה לי מסטאק ג'ק וג'יל שהכנתי ממנו אלבום- עברתי על הכיתוב עם עט ורסה (עט שמכיל דיו אמבוסינג), המסתי אמבוסינג בצבע זהב וכך יצרתי כיתוב בזהב מובלט (קצת עקום כי קשה עם דיו שקוף לראות איפה שמתי ואיפה לא..)

בחרתי תמונות יחסית עדכניות של הבנות שלי ובעלי, תמונה אחת פיתחתי בעבר למשהו אחר ואחת הדפסתי והדבקתי על קארדסטוק לבן כדי לתת קשיחות. וזהו! יש לי דשבורד לפלאנר שלי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה