יום שלישי, 24 במאי 2016

כרטיס ברכה שהוא מגירה ומחברת חתונה

לכבוד הבת מצווה של אחיינית שלי, ישבנו אחותי ואני להכין כרטיס ברכה שישמש גם כמגירה קטנה לתכשיטים שקנינו לה.
את ההדרכה לקחנו מהבלוג של מיכל מאירי. את ההדרכה אפשר למצוא כאן.
לקח ממש מעט זמן. כחצי שעה- לפעם ראשונה שמכינים. והתוצאה ממש מקסימה. בטוחה שאחיינית שלי תאהב :)


הניירות לכרטיס ולמגירה ומדבקת הוושי בחלק הפנימי של כרטיס הברכה מגיעים מהחנות דיוגרייס. ליטל עושה עליה חוזרת לארץ ויש מבצעים מאוד מאוד משתלמים בחנות כרגע. תבדקו את זה.

מלבד זה, בימים האחרונים הזמינו ממני שתי מחברות לתכנון החתונה. חייבת לציין שממש כיף להכין אותן, ועם עונת החתונות- תשקלו להכין כזו לחברות שמתחתנות! כורכים מחברת ופשוט מוסיפים חוצצים (את שלי הכנתי מפאנץ' משושה שגזרתי באמצע) את שלי בזמנו רעות (כפרעלייך!) הכינה לי ועד היום אני שומרת אותה. אני חושבת שניסיתי אפילו להמשיך לכתוב בה בטיול להודו על תקן יומן מסע.
לא צילמתי לפני שארזתי אז סליחה על התמונות המעפנות. השארתי שני חוצצים ריקים שהכלה תוכל לכתוב עליהם את הנושאים שהיא צריכה בנוסף לאלו שכבר הכנתי. במחברת הוספתי גם כיס לדפים וכדו'.


ועוד משהו שהכנתי אתמול- כרטיס ברכה (שלא צילמתי) ומעטפה. את הדוגמה על הבלון עשיתי בעזרת סטנסיל (שבלונה) של טים הולץ. הכיתוב הוא באמבוסינג זהב
הקאפקייק נצבע בעזרת דיו דיסטרס ומכחול מים.
את תבנית החיתוך של הדגלונים גם כן קניתי בדיוגרייס. החותמות מנתנאלה.

4 תגובות:

  1. כמה הספקים!! ואיזה תוצרים יפים! הדפים שלך מקסימים אחד אחד!! תודה רבה על הפרגון.. ואשמח לראות עוד דברים מקסימים שאת עושה!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה מיכל! אני עוקבת אחרי הבלוג שלך אז זו בכלל מחמאה ;)

      מחק
  2. מקסים,.הכל,.אבל המגירה מעלפת!

    השבמחק
    תשובות
    1. למזלי מילכה כבר הכינה כזו והיו לה ידיות ורעיון מבעוד מועד. ממש שווה ואני מתחרטת שלא הכנתי כזו לעוד מתנה שמסרתי ;)

      מחק