יום רביעי, 20 בינואר 2016

אלבום מהסדנה אצל רינת

טוב הפוסט הזה מוקדש לאלבום שהכנתי בסדנה אצל רינת שהרבני אתמול.
כבר כשהתחלתי להתעניין בעולם הסקראפ ראיתי את האלבומים שלה ונמסתי. מהממים! חיכיתי לסדנה והתפללתי שתהיה לפני סוף החופשת לידה. והנה, שבוע לפני סיום חופשת הלידה שלי יצא שהגעתי לסדנה סוף סוף.
עזבו שהלוקיישן במושב של רינת מושלם, ושהיה יום חורפי גשום ברמות שפשוט התאים לישיבה בבית של יצירה- היתה פשוט חוויה!
היה לי ממש כיף שקשה לי לתאר ולמרות שהכנתי אלבומים בעבר אני חייבת לציין שלמדתי המון! טכניקות עבודה אחרות, ופתרונות גאוניים ופשוטים.
אז רינת היה מדהים. תודה!
התמונות צולמו על ידי רינת אגב. ונשארו לי כמה קישוטים להוסיף אבל אני עוד מתלבטת אם לעשות את זה כבר כשאדביק את התמונות ואני לא יכולה להתאפק עם האלבום הזה. אז הנה הוא:
הסטאק בו השתמשתי הוא של JACK and JILL של Echo park. לקחתי את הסטאק של הבנות כי אין מה לעשות, יש לי שתי בנות וכל הורוד הזה ממש משמח אותי אז עדי ייאלץ להתגבר ויסתדר עם התמונות שלו באלבום משפחתי ורוד ;)







נהניתי ברמות שקשה לי לתאר ומבחינתי זה עוזר לסיום משמח ויצירתי של חופשת הלידה שלי . עדיף על דיכאון:)
ממליצה לכן גם כן להגיע לרינת. חפשו mimimomomamma. שווה שווה.

5 תגובות:

  1. איזה מזל שעדי עיוור צבעים!
    רק כשהוא קורא את הבלוג הוא מגלה שהכל ורוד.... 😔

    השבמחק
    תשובות
    1. חחחחחחח למזלי הוא לא לקח קשה את הקטע הורוד.

      מחק
    2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

      מחק
  2. מקסים עבודה מרשימה מאוד , אהבתי

    השבמחק