יום שלישי, 5 בינואר 2016

iHerb מברשות ואיפור בזול


אני חייבת להודות שאני מכורה לקניות באינטרנט!
זה מאפשר לקנות איפור ומברשות (וציוד ליצירה למשל, וגם בגדים) שאין בארץ, ובמחירים הגיוניים בהרבה.
בפוסט הזה אני בעיקר אראה את השלל שהגיע אלי מ- i herb שמוכרים גם איפור וגם כל מיני תוספים תזונתיים ומוצרים טבעיים (שמנים למיניהם, מוצרים לתינוקות ועוד ועוד)
האתר ידידותי והמחירים בשקלים כך שנוח מאוד להתמצא בו. הוספתי לינקים רלוונטיים למוצרים והאתר בסוף הפוסט.

כל המברשות שנרכשו סינטטיות. אלו מ- ecotools אף עשויות חלקית מחומרים ממוחזרים. שווה במחיר ושווה לסביבה באופן כללי. 
לא השתמשתי בכל המברשות והאיפור עדיין ואולי אסקור אותם שוב לאחר שימוש יותר ריאלי אבל רוב מה שקניתי נקנה לאחר שראיתי המלצות ביוטיוב בעיקר בערוץ של kathleen lights. שווה לעקוב אחריה ויש לה המון המלצות על איפור ומברשות במחירים הגיוניים. היא מארה"ב אבל iherb אפשר לי לקנות חלק מההמלצות שלה. בכל מקרה המברשות והאיפור נראים איכותיים.

סט מברשות לאיפור העיניים - 5 מברשות של ecotools



המברשות מגיעות בקייס קטן שמותאם לנסיעות וגם הגודל שלהן נוח לנסיעות.
על הסט הזה ספציפית לא ראיתי המלצות אבל הייתי חייבת מברשות לאיפור העיניים אז החלטתי לנסות. 
המרקם נעים ולא שורט את העין בניגוד לכמה מברשות (שעלו יותר) שקניתי בעבר.
המחיר: 31.47 ש"ח לכל הסט



מברשת סומק- ecotools tapered blush


למברשת יש ראש מעוגל והיא מעט שטוחה (קשה לראות בצילום אז תיאלצו להאמין לי) כך שהיא מצויינת לסומק אבל גם להצללות. המברשת רכה למגע אך צפופה מספיק. 
מחיר: 27.36 ש"ח

מברשת להנחת מייקאפ Real Techniques- expert face brush




יש לי כבר כמה מברשות של ריל טכניקס. מאפרות מקצועיות משתמשות במברשות שלהם והן מצויינות והמחיר דומה (ולעיתים פחות) למחיר המברשות הטובות שתמצאו בחנויות זולות כמו WOW, SACARA וכו'. באתר של החברה יש וידאו על כל מברשת וסט לשימוש אופטימלי במוצר.
כל המוצרים סינטטיים ומתאימים לשימוש עם חומרים יבשים ורטובים. בנוסף, בכל מברשת לרוב תמצאו יותר משימוש אחד.
אני מתכוונת להשתמש בה להנחת מייקאפ. אולי גם הצללות. נראה.
המברשת צפופה ואפשר להניח כמות מייקאפ קטנה על כל הפנים. מצויין למי שלא אוהבת להיראות עם מסכת מייקאפ.
מחיר: 35 ש"ח

.e.l.f- מברשת דואופייבר stipple brush





במקור ראיתי שמשתמשים במברשת הזו להצללות. היא רכה, לא דחוסה ולכן לדעתי להנחת מייקאפ קליל היא תתאים. אם מניחים בצורה של טפיחות זה אמור לתת יותר פיגמנט במקום בו טפחנו יותר (למשל עבור סומק או ברונזר). בתנועות סיבוביות אפשר להניח בצורה אחידה מייקאפ. 
מי שאוהבת מברשות דחוסות- זה לא המוצר שלה.
מחיר: 11.74 ש"ח

אייליינר קרם-.e.l.f




האייליינר שחור מאוד- כמו שאני אוהבת. פעם ראשונה שאני מתנסה באייליינר קרם עם מברשת- ותוך שימוש במברשת המצורפת קיבלתי קו דק, אחיד וממש מדוייק. אהבתי! אם אראה שזה נמרח מהר, אדווח :) כרגע זה מחזיק מעמד.
מחיר: 11.74 ש"ח

e.l.f.-  HD undereye setting powder




לאחר הנחת קונסילר מתחת לעין אני בד"כ משתמשת בפודרה כדי להיפטר מתחושת ה"דביקות" והברק שקונסילר מותיר. זה אמור ליצור עוד יותר הבהרה בנוסף לאפקט של הפודרה וליצור הארה במקום שבו יש "שקים" בעיניים. ראיתי המלצות מאוד טובות על המוצר הזה. והמחיר- בכלל טוב. מגיע עם מברשת קטנה להנחת האבקה.
מחיר: 11.74 ש"ח

e.l.f.-undereye concealer & highlighter

המוצר הזה מכיל מצד אחד קונסילר נוזלי ומהצד השני היילייטר נוזלי.




לא ממש רואים את ההיילייטר על היד שלי אבל יש לו מעין ברק פנינתי. נראה לא רע. מכיוון שלא בדקתי אם יש גוונים נוספים- אני מקווה שהגוון של הקונסילר יתאים לי. 
מחיר: 11.74 ש"ח

PHYSICIANS FORMULA- Nude eyes



בעיניי מדובר באחת הרכישות השוות בקניה הזו. הפסים האלו שימריים (מנצנצים) ועוברים מהגוון הבהיר ביותר לשחור, על פלטת הצבעים הטבעיים- שזה הצבעים האהובים עליי. לא תראו אותי יותר מדי עם צלליות צבעוניות. מצויין על האריזה שניתן להגיע לשלושה לוקים שונים- טבעי, בינוני ודרמטי. בשימוש עם מברשת רטובה תקבלו מראה דרמטי יותר וצבע יותר אינטנסיבי ושימוש יבש ייתן מראה רך יותר. מצרפת תמונות של הקופסה עצמה שיפה בעיניי והסבר שצירפו מאחור:



הקופסה הפתוחה
אני מחכה כבר לנסות את המוצר הזה. בנוסף, בגוונים הבהירים אפשר להשתמש להארה של עצמות הלחיים, עצם הגבה וגשר האף.
מחיר: 44.89

מחיר כולל לכל המוצרים כולל המשלוח יצא לי 181 ש"ח. המשלוח הגיע תוך פחות משבועיים.
לדעתי קניה מוצלחת ביותר!


לינק לכל הקניה שעשיתי:
http://il.iherb.com/tr/cb?pcodes=PFI-07564_ELF-81160_ELF-84015_ECT-01201_ELF-81501_ELF-81510_ECT-01227_RTE-01411&rcode=LWK782

בצורה כזו תוכלו להוסיף ולהוריד מוצרים כרצונכם לעגלת הקניות. זה פשוט נחמד יותר מלינק על כל מוצר בנפרד

לינק לאתר:
http://www.iherb.com?rcode=LWK782 

בקניה ראשונה מקבלים 5$ מתנה (ואם תכנסו ותירשמו דרך הלינקים שצירפתי אני גם כן אקבל הנחה בקניה הבאה שלי) שזה נחמד ומסבסד את המשלוח. לא שהמשלוח מאוד יקר. זה עדיין ישתלם גם בקניות חוזרות.


אם תרצו שאנסה מוצר ספציפי ואתן לכם התרשמות יותר מדוייקת, תכתבו לי למטה בתגובות.
ובכלל אשמח לתגובות! :) 

שיהיה ערב טוב! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה