יום רביעי, 20 בינואר 2016

ביוטיבוקס קופסת פברואר 2016

טוב, נכון שעל הקופסא השניה כתבתי דצמבר אבל זו היתה בעצם קופסת ינואר. אני אשנה את שם הפוסט הקודם. זו קופסת פברואר שאת הפצתה מתחילים בסוף ינואר. זה החודש השני שלי במנוי הביוטיבוקס ואת הקופסה קיבלתי ממש עכשיו עם שליח. והפעם היא מוקדשת לולנטיינס דיי. לכן כל הורוד הזה. הקופסה עצמה יפה החודש. אני מתכננת להשתמש בקופסאות לאחסון ציוד סקראפ, אז זה גם סוג של הפתעה שווה כל חודש :)
זו הקופסה:




ואלו המוצרים ששלחו החודש:

גרבי up knee מרשה בלרינה

אוקי חייבת לציין. לא מבינה מה עבר עליהם ששלחו לי גרביים! ציפיתי למוצרי איפור וטיפוח. למען האמת- התבאסתי. הגרביים נחמדות אגב- גרביים עד מעל הברך. שחורות. פשוטות. כנראה כדי שיוכל לדבר לכל אחת שתקבל. נו מילא. 
שווי הגרביים: ראיתי גרביים דומות מהחברה הזו ב25 ש"ח. אני מניחה שזה בערך המחיר. הפעם לא צירפו בפירוט המוצרים מחיר אז הכל משוטטות באינטרנט. מוזמנים לתקן אותי בתמחור.  


תיק איפור לסטר

תיק מקולקציית סתיו-חורף החדשה של מותג התיקים והאקססוריז הישראלי. בעיצוב אייל לסטר. 
מדובר בתיק איפור קטן. אני כבר גיליתי שתיקים קטנים לא שימושיים לי בגלל האיפור והמברשות שאני נוהגת בד"כ לקחת איתי אבל הוא חמוד ויפה. הצמדתי סרגל להמחשת הגודל שלו. 
מחיר התיק: לא מצאתי עדיין אבל לפי התמחורשל מוצרים אחרים באתר אני מניחה שלא יותר מ30 ש"ח

מוס לגוף פיקס

קצף רחצה במרקם מוס. אני אוהבת "גאדג'טים למקלחת". מוס שהוא סבון, סבון שהוא שמן, חלב לאמבט וכו' וכו'. סה"כ נראה ומריח טוב.
מחיר (היה עליו תג מחיר) 59.90 ש"ח


סרום אסתי לאודר

המוצר הראשון שלא בגודל מלא. סרום clear difference שאמור לעזור בתיקון פגמים בעור. 
הגיע בגודל נסיעות לדברי הברושור המצורף. על האריזה עצמה כתוב "לא למכירה" אז לדעתי מדובר בדוגמית אבל בסדר.
לפי strawberry המחיר הוא 503 ש"ח ל50 מ"ל וגודל הנסיעות הוא 7 מ"ל כך שבחישוב זריז זה שווה כ70 ש"ח.
אתר אחר הראה שמחיר סרום לעיניים מסדרת הסרומים האלו עולה 419 ל50 מ"ל (לא היה את הסרום הספציפי שקיבלתי)  כך שיש מצב שהשווי הוא פחות מ70 ש"ח. כך או כך, מוצר לא זול. לא מפתיע כיוון שאסתי לאודר הם יקרים, שווים ואיכותיים. high end. אגב הפנו את תשומת לבי שבברושור היה כתוב סרום לעיניים ולא כך הדבר אז תיקנתי. הסרום שאני קיבלתי וצילמתי כאן מיועד לפנים.


ליפ גלוס ללין

אוקיי. אני לא אוהבת ליפ גלוסים באופן כללי. וגם לא כ"כ את ללין. הם מרגישים לי לא איכותיים. קניתי שם בעבר מוצרי איפור ולא התלהבתי. זה המוצר הכי לא מוצלח מבחינתי החודש. דביק, ריח לא טוב בעיני ובאופן מוזר עושה תחושה קרירה כמו מנטה אחרי ששמים אותו. לא אהבתי, לא ממליצה. לפחות לא את זה שקיבלתי (bellini)
מחיר: 39.90 ש"ח. 
אגב- זו הקופסה השניה שלי במנוי והגלוס השני שאני מקבלת. 

דוגמית בושם לקוסט

מדובר בדוגמית קטנה של L.12.12 Pour Elle Elegant. ריח נחמד ממש. הדוגמיות נחמדות לנשיאה בנסיעות ובתיק. כיוון שזו דוגמית אני לא שמה פה מחיר לדעתי זה מסוג הדברים שלא אמורים לשלם עליהם בכל מקרה. אגב- בחודש שעבר המיניאטורה של CHLOE היתה מוצלחת כיוון שהיתה בה כמות גדולה יותר (5 מ"ל) וצורה כמו בבושם המלא. אז זה גם כן מוצר חוזר, דוגמיות הבושם. אבל דווקא זה פחות אכפת לי כיוון שמדובר בד"כ בדוגמיות שלא באות על חשבון המוצרים בגודל מלא בקופסה.

זהו! שישה מוצרים. ארבעה שהם בגודל מלא (הגרביים, תיק האיפור, מוס לגוף וליפ גלוס)
חייבת להגיד שהפעם יש תחושה שהמוצרים לא שווים הרבה יותר ממחיר הקופסה ששילמתי, 99 ש"ח.  נכון שהסרום שווה לא מעט אבל הליפ גלוס למשל- לרוב ממש לא עולה 39.90 בללין עם המבצעים וכו'... לא יודעת לגבי המוס. גם גרביים ותיק איפור קטן לא עולים הרבה.
סה"כ נחמד אבל קצת מאכזב לעומת חודש שעבר שהיה מוצלח מאוד מבחינתי. אפילו שאני לא אוהבת גלוסים וזה היה אחד המוצרים שהיו בגודל מלא- שאר המוצרים בקופסה הקודמת היו ממש שווים בעיניי. 

בחודש הבא הם כתבו שהמארז יהיה גדול יותר עם יותר מוצרים ויותר פריטים בגודל מלא אז אני מחכה בכיליון עיניים לראות מה זה אומר ולמרות שהקופסה הזו קצת מאכזבת אני ממשיכה את המנוי שלי לעת עתה. 


4 תגובות:

  1. ביוטיבוקס בארץ? מגניב! אהבתי

    השבמחק
    תשובות
    1. באמת מגניב! מחכה אבל לחודש הבא שיעלו קצת את הרמה ;)

      מחק
  2. קיבלנו את אותה הקופסא בדיוק :)
    לפי דעתי דווקא יש בקופסא הזאת יותר מוצרים שימושיים מהקודמת חוץ מהגלוס והתיק איפור המעפן.
    מתרגשת לכבוד הקופסא החדשה חודש הבא בתקווה שתהיה הרבה יותר מושקעת!!

    השבמחק
    תשובות
    1. מקווה גם! ברור שלכל אחת יש טעם שונה אבל לגבי הגלוס והתיק אני מסכימה לגמרי... נראה לי שאעביר לאחייניות שלי ;)

      מחק