יום ראשון, 27 במרץ 2016

פורים תשע"ו

לכבוד פורים, רציתי להכין תגיות למשלוחי מנות. כמות נכבדה ושלא יקח הרבה זמן להכין אותן (בכל זאת, משרה מלאה במשהו אחר...). הכנתי מסיכה קטנה, ועבדתי עם דיו דיסטרס כשאני עובדת איתה כ... מסיכה



משלוחי מנות חמודים בעקבות הדרכה מצולמת של סימה יוסף (אותה תוכלו למצוא כאן). אני ממש שמרתי על פשטות והשתמשתי בסטאק התותים מנתנאלה ובאלמנטים שנגזרו מדף בסטאק. המשלוחים נעטפו בשקיות צלפון ונקשרו בחוט אופים. לצערי לא צילמתי אותם. האמת שגם התמונה שצירפתי פה בכלל לא אמורה היתה לעלות לבלוג אבל ההדרכות של סימה ממש כיפיות ושווה לעקוב אחריה
תחפושות-
בגזרה הזו אין לי הרבה מה לחדש. התחפשנו בעלי ואני למסיבת 70s שנערכה מטעם העבודה שלו. לקחתי מכנס ג'ינס שהוא לא משתמש בו והוספתי לו משולשי ג'ינס (ממכנס ישן אחר) בתפרים בצדדים מהברך ומטה כדי ליצור פדלפון. 
הבת שלי (3.5) התחפשה לשלגיה ולא היו לי נעליים מתאימות אז לקחתי נעלי בובה שרציתי לזרוק- צבעתי בשתי שכבות של ספריי אדום (חיכיתי בין שכבה לשכבה לייבוש מלא ואווררתי בחוץ) וקיבלנו נעליים אדומות מחודשות. 
בערב פורים, הלכנו לארוחת המבורגרים משפחתית אצל אחותי, וכיוון שלא היה לי זמן להתחפש באמת- איפרתי את עצמי לדמות קומיקס בעשרים דקות הפנויות שהיו לי. התוצאות לא מוקפדות ולא היה לי זמן לנקד את הפנים אבל יצא נחמד. השנה התחפושת הזו היתה ממש פופולרית, תוסיפו בועת דיבור על הפאה, ויש תחפושת מעולה במעט עבודה. 

לסיום- סרטון ההדרכה הראשון שצילמתי - על שיטת ה-water color smooshing עבור מסיבת הפיג'מות (מסיבת יצירה כל הלילה!) שארגנה ליטל המדהימה בעלת החנות dewgrace שאני ב-dream team שלה. (הסרטון בסוף הפוסט) 
תוצרים נוספים שיצרתי בעבר בשיטה הזו:




נעשה בשיטה השניה שאנ ימראה בסרטון, בה הופכים את הדף על טיפות הצבע
הנה הסרטון- תסלחו על איכות הצילום הגרועה (צולם בשעה ממש ממש מאוחרת!) וגם על העריכה המעפנה. אני אשתפר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה