יום ראשון, 20 במרץ 2016

מחברות מעוצבות וכרטיסים מהתקופה הנעלמת

הרבה זמן שלא כתבתי פוסט על עבודות. ממש נעלמתי.
חזרתי לעבודה אחרי 6 חודשים של חופשת לידה וההסתגלות חזרה לא קלה. חשבתי שתהיה אבל מסתבר שלחזור לשגרה מעייף יותר מלצאת ממנה. פשוט טבעתי ביומיום ולא מצאתי זמן לנשום אפילו.
בתקופה האחרונה יצא לי להכין לא מעט מחברות- לחברה שמתחתנת, לחברה מהעבודה שעזבה לדרך חדשה ועוד כמה מחברות שהוזמנו ממני כמתנות.
אני לא מצרפת פה תמונות של כל המחברות מהתקופה האחרונה כי חלקן עוד מחכות להינתן כמתנות וחלקן חושפות פרטים של אנשים שמעדיפים שפרטיותם תישמר.
כפיצוי אני מעלה עוד כמה עבודות מהתקופה האחרונה בה עבדתי במשמרות לילה.

מחברת חתונה שהוזמנה:
בתוך המחברת (לא צילמתי) ישנם חוצצים לנושאים שצריך לארגן לקראת חתונה:
משימות לטיפול, שמלה, אולם, רשימת מוזמנים, שיער ואיפור, מוזיקה וכו' וכו'.
את המחברת עטפתי כמו שסתיו בבלוג "שלישקל'ך" ממליצה, עם שינוי במידות בהתאם לשטח שרציתי לכסות בקדמת המחברת.

 מחברת לחברה מהעבודה שעזבה:


כדי לעטוף את מחברת הספירלה פירקתי בעדינות את הכריכות מהספירלה עצמה, עטפתי, סימנתי איפה החורים ואחר כך חוררתי במיקום שלהם בעזרת ה-crop-a-dile. 
חתכתי בקאטלבאג (מכשיר לחיתוך והבלטה שעובד על לחץ- כמו כבישה) מסגרת לבנה ובתבנית קצת יותר קטנה- איור של מיכוש מאחד הדפים שבסטאק שלה.מזהירה שקישוט בפרחים לא פרקטי למי שהמחברת צריכה להיזרק אצלה בתיק.
הכנתי סימניה תואמת מדפים שמתאימים. בפינה הדבקתי פינת מתכת שקניתי בחנות dewgrace. 

כרטיס לאתגר paper piecing בקבוצה של רעותא:

לא הכרתי את המושג הזה לפני האתגר. זו בעצם טכניקה של שימוש בחיתוכי נייר ליצירת העבודה- חיתוכים ידניים, פנצ'וצ'ים (צורות שחוררו באמצעות פאנץ'- מחורר צורות) או החתמה של חותמת על כמה דפים שונים ו"הרכבה" שלה. פה צבעתי חותמת שקניתי אצל מימס בצבעי אקוורל, החתמתי את החלק של התותים על דף אדום מנוקד, וגם על דף ירוק וחתכתי את התותים והעלים שלהם. באותה צורה החתמתי את הפרח על דף מעוצב וחתכתי והדבקתי גם אותו במקומו המקורי. כאדמה ועננים קרעתי ידנית קארדסטוקים בצבעים שנראו לי שישתלבו יפה. 

תגית "יום הולדת שמח" לאמא:

השתמשתי בתגית מנילה של ריינג'ר (מספר 8) כבסיס ובדיו דיסטרס לרקע. חלק מהשיטה היתה כפי שהסברתי פה בעבר, וחלק עבדתי בשיטת watercolor smooshing שהרעיון הוא לשים מהדיו על שקף, להשפריץ מים כך שנוצרת שלולית צבע (אפשר ליצור אותה באותה מידה עם צבעי מים ולא דיסטרס) ואז עם חתיכת שקף אחרת, מעבירים מהצבע ומורחים בציור תוך לחיצה ומריחה של השקף באיזור שרוצים בו את הצבע. 
יישנתי את הקצוות עם דיו חום של דיסטרס (vintage photo) ויצרתי הבלטה חמה לבנה של "יום הולדת שמח" מהחותמות של מיכוש והבלטה בזהב-ברונזה של הציפור המקסימה הזו שהיא חותמת מ"קסם שימושי" (של לימור דויד ז"ל) שבמקור היא איור של רחלי בן אהרון. 

זהו להפעם. 
הכנתי עוד לא מעט דברים לאחרונה אבל לא תמיד יש כוח לצלם בסוף התהליך.. בדרך כלל אני פשוט צונחת לישון! מקווה שאהבתם מה שכן הראיתי הפעם. תמשיכו לעקוב העייפות עוד לא הכריעה אותי לגמרי ;)

2 תגובות:

  1. ממש מקסים!
    שולחת לינק לאתר שלך לחברות...
    תודה על הפרסום

    רויטל
    .
    מחברות מעוצבות

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה רויטל! אני עונה ממש באיחור התנצלותי :)

      מחק