יום שני, 28 במרץ 2016

ביוטי בוקס קופסת אפריל 2016

אז הגעתי הביתה מאוחר ובעלי השאיר לי את הקופסה על הבר במטבח. איזה הפתעה כיפית, הקופסה כ"כ יפה בעיניי.
לא ניסיתי עדיין את המוצרים אבל לפחות שתוכלו לדעת במה מדובר:
כך נראית הקופסה:
קופסת אפריל. אביבית

וזה דף פירוט המוצרים שבה:


שמן רחצה של 417- (מינוס 417, שזה גובה ים המלח למי שלא ידע ;) )


נתקלתי בחברה הזו בעבר, והרושם היה שהם איכותיים. השמן רחצה מכיל מינרלים מים המלח והגיע בגודל מלא ומכובד של 250 מ"ל.
לא הצלחתי למצוא את המחיר למוצר הזה. אבל נראה שהמוצרים שלהם לא זולים בכלל.

קרם מייק אפ של סבוקאלם (CC cream)


מוצר בגודל נסיעות- 10מ"ל. מכיל SPF30 להגנה מהשמש.
לפני כמה זמן קיבלתי עם קופון בסופרפארם את הקרם מייקאפ הזה במתנה. עושה רושם נחמד מאוד. לא שומני ונעים על העור. הגוון עצמו לא מתאים לי, לפחות לא בכמות השמש שאני רואה כשאני יושבת במעבדה רוב השנה. אם לא יתאים לי גם בקיץ פשוט אעביר לאחותי השחמחמה ששפר עליה מזלה ויש לה צבע עור יותר הגיוני משלי. במגזין "את" שקיבלנו בקופסה היתה גם כן דוגמית שלו, אגב.
ראיתי שגודל מלא (30מ"ל אם אני זוכרת נכון) עולה כ-100 שקלים בסופרפארם.

קרם לחות לפנים של תמר- גודל מלא, 50 מ"ל



קרם לחות המכיל תמצית תמר, שמן ארגן וקרטין לטיפול וטיפוח הפנים, לעור רגיל. הריח ממש נעים ולא כבד.
עולה 97.9 ש"ח (באתר יש כרגע מבצע על הקרם הזה- מקבלים במחיר הנ"ל גם מסיכת הזנה לשיער)

מיניאטורה של בושם L'Absolu
7.5 מ"ל 

אין לי כל כך מה לתאר ריח, כי זה אינדיבידואלי לחלוטין בעיניי- מה כל אחד יריח באותו הבושם בדיוק. בעיני הריח טוב ולא כבד. אני לא אוהבת בשמים כבדים ומתקתקים. והמיניאטורה חמודה ממש אפילו רק לתצוגה על המדף.

Halo peeling של ד"ר נונה- גודל מלא 50מ"ל על בסיס חוחובה ואבקת גרעיני משמש


התנסיתי בקרם ידיים של החברה בקופסת הסילבסטר (והוא מעולה!) ואני מחכה להשתמש בפילינג הזה. האריזה כל כך זהה לקרם הידיים (שעדיין נשאר לי ממנו טיפה) שהייתי בטוחה שזה אותו מוצר. הערה לד"ר נונה- טיפת הבדל בין מארזי המוצרים.
שיחקו אותה בדיוק נגמר לי הפילינג לפנים. יאי!
לא מצאתי את המוצר הזה באתר בהסתכלות זריזה אבל רוב המוצרים עולים בסביבות ה100 ש"ח.

ומגזין "את"

לא מתה על מגזינים ולא קונה אותם לעצמי אבל זו תוספת נחמדה לקופסה החודשית!

לסיכום: 3 מוצרים בגודל מלא, מיניאטורה אחת חמודה מאוד ומוצר אחד בגודל נסיעות. בחישוב רק של המוצרים בגודל מלא- הקופסה שווה לפחות 300 ש"ח החודש. זה שווה ממש בעיני, ובעיניי איכות המוצרים השתפרה באופן משמעותי החודש. ביוטי בוקס. כל הכבוד!
בנוסף, אמרו בפייסבוק שלהם שהם לא צירפו איזשהו מוצר שאמור היה להיכנס לקופסה החודש ויגיע בחודש הבא. מחכה לראות מה זה יהיה!
אישית הייתי ממש צריכה את הקרם פנים והפילינג לפנים שתכננתי לקנות גם ככה אז יצא לי טוב ממש החודש... אז אני שמחה שבסוף לא ביטלתי את הקופסה. מקווה שזה יישאר ברמה הזו!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה