יום רביעי, 20 בינואר 2016

אלבום מהסדנה אצל רינת

טוב הפוסט הזה מוקדש לאלבום שהכנתי בסדנה אצל רינת שהרבני אתמול.
כבר כשהתחלתי להתעניין בעולם הסקראפ ראיתי את האלבומים שלה ונמסתי. מהממים! חיכיתי לסדנה והתפללתי שתהיה לפני סוף החופשת לידה. והנה, שבוע לפני סיום חופשת הלידה שלי יצא שהגעתי לסדנה סוף סוף.
עזבו שהלוקיישן במושב של רינת מושלם, ושהיה יום חורפי גשום ברמות שפשוט התאים לישיבה בבית של יצירה- היתה פשוט חוויה!
היה לי ממש כיף שקשה לי לתאר ולמרות שהכנתי אלבומים בעבר אני חייבת לציין שלמדתי המון! טכניקות עבודה אחרות, ופתרונות גאוניים ופשוטים.
אז רינת היה מדהים. תודה!
התמונות צולמו על ידי רינת אגב. ונשארו לי כמה קישוטים להוסיף אבל אני עוד מתלבטת אם לעשות את זה כבר כשאדביק את התמונות ואני לא יכולה להתאפק עם האלבום הזה. אז הנה הוא:
הסטאק בו השתמשתי הוא של JACK and JILL של Echo park. לקחתי את הסטאק של הבנות כי אין מה לעשות, יש לי שתי בנות וכל הורוד הזה ממש משמח אותי אז עדי ייאלץ להתגבר ויסתדר עם התמונות שלו באלבום משפחתי ורוד ;)







נהניתי ברמות שקשה לי לתאר ומבחינתי זה עוזר לסיום משמח ויצירתי של חופשת הלידה שלי . עדיף על דיכאון:)
ממליצה לכן גם כן להגיע לרינת. חפשו mimimomomamma. שווה שווה.

ביוטיבוקס קופסת פברואר 2016

טוב, נכון שעל הקופסא השניה כתבתי דצמבר אבל זו היתה בעצם קופסת ינואר. אני אשנה את שם הפוסט הקודם. זו קופסת פברואר שאת הפצתה מתחילים בסוף ינואר. זה החודש השני שלי במנוי הביוטיבוקס ואת הקופסה קיבלתי ממש עכשיו עם שליח. והפעם היא מוקדשת לולנטיינס דיי. לכן כל הורוד הזה. הקופסה עצמה יפה החודש. אני מתכננת להשתמש בקופסאות לאחסון ציוד סקראפ, אז זה גם סוג של הפתעה שווה כל חודש :)
זו הקופסה:




ואלו המוצרים ששלחו החודש:

גרבי up knee מרשה בלרינה

אוקי חייבת לציין. לא מבינה מה עבר עליהם ששלחו לי גרביים! ציפיתי למוצרי איפור וטיפוח. למען האמת- התבאסתי. הגרביים נחמדות אגב- גרביים עד מעל הברך. שחורות. פשוטות. כנראה כדי שיוכל לדבר לכל אחת שתקבל. נו מילא. 
שווי הגרביים: ראיתי גרביים דומות מהחברה הזו ב25 ש"ח. אני מניחה שזה בערך המחיר. הפעם לא צירפו בפירוט המוצרים מחיר אז הכל משוטטות באינטרנט. מוזמנים לתקן אותי בתמחור.  


תיק איפור לסטר

תיק מקולקציית סתיו-חורף החדשה של מותג התיקים והאקססוריז הישראלי. בעיצוב אייל לסטר. 
מדובר בתיק איפור קטן. אני כבר גיליתי שתיקים קטנים לא שימושיים לי בגלל האיפור והמברשות שאני נוהגת בד"כ לקחת איתי אבל הוא חמוד ויפה. הצמדתי סרגל להמחשת הגודל שלו. 
מחיר התיק: לא מצאתי עדיין אבל לפי התמחורשל מוצרים אחרים באתר אני מניחה שלא יותר מ30 ש"ח

מוס לגוף פיקס

קצף רחצה במרקם מוס. אני אוהבת "גאדג'טים למקלחת". מוס שהוא סבון, סבון שהוא שמן, חלב לאמבט וכו' וכו'. סה"כ נראה ומריח טוב.
מחיר (היה עליו תג מחיר) 59.90 ש"ח


סרום אסתי לאודר

המוצר הראשון שלא בגודל מלא. סרום clear difference שאמור לעזור בתיקון פגמים בעור. 
הגיע בגודל נסיעות לדברי הברושור המצורף. על האריזה עצמה כתוב "לא למכירה" אז לדעתי מדובר בדוגמית אבל בסדר.
לפי strawberry המחיר הוא 503 ש"ח ל50 מ"ל וגודל הנסיעות הוא 7 מ"ל כך שבחישוב זריז זה שווה כ70 ש"ח.
אתר אחר הראה שמחיר סרום לעיניים מסדרת הסרומים האלו עולה 419 ל50 מ"ל (לא היה את הסרום הספציפי שקיבלתי)  כך שיש מצב שהשווי הוא פחות מ70 ש"ח. כך או כך, מוצר לא זול. לא מפתיע כיוון שאסתי לאודר הם יקרים, שווים ואיכותיים. high end. אגב הפנו את תשומת לבי שבברושור היה כתוב סרום לעיניים ולא כך הדבר אז תיקנתי. הסרום שאני קיבלתי וצילמתי כאן מיועד לפנים.


ליפ גלוס ללין

אוקיי. אני לא אוהבת ליפ גלוסים באופן כללי. וגם לא כ"כ את ללין. הם מרגישים לי לא איכותיים. קניתי שם בעבר מוצרי איפור ולא התלהבתי. זה המוצר הכי לא מוצלח מבחינתי החודש. דביק, ריח לא טוב בעיני ובאופן מוזר עושה תחושה קרירה כמו מנטה אחרי ששמים אותו. לא אהבתי, לא ממליצה. לפחות לא את זה שקיבלתי (bellini)
מחיר: 39.90 ש"ח. 
אגב- זו הקופסה השניה שלי במנוי והגלוס השני שאני מקבלת. 

דוגמית בושם לקוסט

מדובר בדוגמית קטנה של L.12.12 Pour Elle Elegant. ריח נחמד ממש. הדוגמיות נחמדות לנשיאה בנסיעות ובתיק. כיוון שזו דוגמית אני לא שמה פה מחיר לדעתי זה מסוג הדברים שלא אמורים לשלם עליהם בכל מקרה. אגב- בחודש שעבר המיניאטורה של CHLOE היתה מוצלחת כיוון שהיתה בה כמות גדולה יותר (5 מ"ל) וצורה כמו בבושם המלא. אז זה גם כן מוצר חוזר, דוגמיות הבושם. אבל דווקא זה פחות אכפת לי כיוון שמדובר בד"כ בדוגמיות שלא באות על חשבון המוצרים בגודל מלא בקופסה.

זהו! שישה מוצרים. ארבעה שהם בגודל מלא (הגרביים, תיק האיפור, מוס לגוף וליפ גלוס)
חייבת להגיד שהפעם יש תחושה שהמוצרים לא שווים הרבה יותר ממחיר הקופסה ששילמתי, 99 ש"ח.  נכון שהסרום שווה לא מעט אבל הליפ גלוס למשל- לרוב ממש לא עולה 39.90 בללין עם המבצעים וכו'... לא יודעת לגבי המוס. גם גרביים ותיק איפור קטן לא עולים הרבה.
סה"כ נחמד אבל קצת מאכזב לעומת חודש שעבר שהיה מוצלח מאוד מבחינתי. אפילו שאני לא אוהבת גלוסים וזה היה אחד המוצרים שהיו בגודל מלא- שאר המוצרים בקופסה הקודמת היו ממש שווים בעיניי. 

בחודש הבא הם כתבו שהמארז יהיה גדול יותר עם יותר מוצרים ויותר פריטים בגודל מלא אז אני מחכה בכיליון עיניים לראות מה זה אומר ולמרות שהקופסה הזו קצת מאכזבת אני ממשיכה את המנוי שלי לעת עתה. 


יום רביעי, 13 בינואר 2016

מיני אלבום כיסים

הפעם הפוסט מוקדש למיני אלבום כיסים. הראשון שהכנתי.



אני לא יכולה שלא לספר על הרקע של הכנת האלבום הזה ליאיר.
יאיר הוא הבן של אתי, שהיא אחת מחברותיי הטובות ביותר מאז שגרנו יחד בדירת שירות לאומי לפני 10 שנים.
יאיר הוא בן רביעי, והוא נולד בשבוע 26. אני מספרת את הסיפור שלו בקצרה ברשות אמו ובעיקר כדי להעלות את המודעות בנושא הפגים.
מאז שיאיר נולד הוא עבר המון. באמת המון. אינספור אשפוזים, והמון מאבקים.
והוא גיבור אמיתי. הוא נלחם ומנצח בכל קרב. אפשר לראות את המבט הקרבי בעיניים. וכל הנצחונות האלו לא היו קורים בלי התמיכה שהוא מקבל מהמשפחה שסביבו. אתי ביקשה לא להביך אותה אז אתי, דלגי על הפיסקה הבאה.
ההורים של יאיר הם ממש דוגמא בכל הקשור לאופטימיות. תמיד התייחסו יפה והיו ביחסים טובים עם הצוות הרפואי בפגיה, בטיפול נמרץ ובמחלקת ילדים (תתפלאו אבל זה לא ברור מאליו). למרות שלפעמים התחזית היתה לא פשוטה, לא ברורה ולפעמים מפחידה, תמיד חייכו, תמיד הסתכלו קדימה ותמיד היו עם יד על הדופק גם עם הילדים הגדולים יותר (שלא גדולים בהרבה) בבית. בין האשפוזים והפיזיותרפיה והבדיקות השונות- המשיכו לחיות, לטייל עם הילדים ולהקדיש זמן לכל הדברים החשובים האחרים.
האלבום הזה שהוקדש ליאיר בעצם הוכן עבור תיעוד של כל המשפחה במהלך המסע שלו. משפחה של גיבורים.
לכל מי שמתעניין בסיפור של אתי- אני מפנה אתכם לבלוג שהיא כותבת בנושא בסלונה.

ועכשיו לאלבום. באלבום ארבעה דפים מלאים ועוד שני "חצאים" כפי שתראו בתמונה. בכל דף יש כיס ובו מצע לשתי תמונות.
את האלבום הכנתי (ברובו) לפי הדרכה בשלבים שראיתי ביוטיוב. את הבסיס הכנתי מראש לפי סרטון אחר שראיתי (לפני שמצאתי את הסרטונים המצויינים האלה) והסברים סבלניים של רינת שהרבני שמכינה אלבומים מדהימים. את הלינקים לסרטונים בהם השתמשתי אצרף למטה.
באלבום יש כל מיני תגיות וכיסים והוא יכול להכיל כ-40 תמונות.
גודל האלבום 6.5" * 6.5" (בהדרכה ביוטיוב הגודל החיצוני הוא 6*6)















וזו תמונה מלמעלה של הקופסה שהכנתי לאחסון האלבום. את הפרח הגדול יותר הכנתי עם פאנץ' הפרחים של נתנאלה.



ולסרטוני ההדרכה:
ישנם חמישה חלקים. לא להתעצל! עבודה בצורה שהיא מסבירה, בסוג של "סרט נע" משתלמת מבחינת דיוק וסדר ומפחיתה בזבוז זמן מיותר באלתורים וכיבוי שריפות (מי כמוני יודעת...). כשתסיימו את הסרטון הראשון הוא ירוץ ישר לסרטון השני אבל אם תרצו תוכלו למצוא את שאר החלקים משמאל ביוטיוב כך תוכלו לקפוץ ביניהם עצמאית. בהצלחה :)

סרטון הדרכה- מיני אלבום כיסים

יום חמישי, 7 בינואר 2016

מתקן לוושי טייפ

באתגר יומי בקבוצת היצירה Just dew it התבקשנו להכין מתקן לוושי טייפ. החלטתי שבאמת הגיע הזמן שלא יהיו סתם זרוקים ככה אז הכנתי גם.
זו היתה הוריאציה שלי (וזכיתי באתגר! יאיי!!):





החומרים: (חתיכת הקארדסטוק תותים הקטנה הזו מסמלת דף 30*30 שכבר שומש ;) ) 


בתור קופסה השתמשתי בקרטון קורנפלקס. כדי להקל על עצמי פשוט חתכתי את החלק העליון שלו as is. זה שיש שם לשונית לסגירה חוזרת עזר לי לפתוח אותו בלי לקרוע כלום כדי לחתוך, כמו בתמונה המצורפת למטה.
כיוון שבסוף ההכנה, כששמתי את הוושי, ראיתי שהדופן הקדמית קצת גבוהה לטעמי, חתכתי מעט בגובה כדי שיהיה חלק קדמי נמוך יותר. הרבה יותר קל לעשות את זה בשלב הזה, כשחותכים את הקרטון כשהוא שטוח.
בנוסף, צריך לחתוך גם את החורים בדפנות דרכם יעבור הציר- החלק העליון של החור צריך להיות כ2 ס"מ מתחת לחלק העליון של הקופסה. קוטר החור למעבר הציר יצא בערך אינץ' אחד. שימו לב שצריך שהציר יעבור במרכז גלילי הוושי בחופשיות כדי שיוכלו להתגלגל עליו אז הוא לא מאוד גדול וכנ"ל גם החור דרכו הוא עובר בדפנות הקופסה.


מדדתי את הקרטון וחתכתי קארדסטוק מדוגם מסטאק התותים של נתנאלה למידות שרציתי. לחלק החיצוני הייתי צריכה 3 צדדים ארוכים (כיסיתי גם למטה),ושניים קטנים יותר לדפנות בהן יעבור הציר המרכזי שעליו יישבו הוושי. מדדתי וחתכתי. 


את הקצוות של הקארדסטוק יישנתי עם דיו דיסטרס ואז שמתי דבק דו"צ מאחורי החלקים הארוכים והדבקתי למקום. 




עכשיו יצרתי את ה"ציר". לקחתי שיפודים בכמות שנראתה לי מתאימה, וחתכתי קצת את הקצה החד עם קאטר שמשתמשים בו לגינה (איך קוראים לכלי הזה?!) וכיסיתי את הכל עם וושי טייפ, כולל הקצה שחתכתי כי תמיד נשארים קצת שבבים ולא רציתי פציעות עתידיות.


על חתיכות הקארדסטוק הקטנות שחתכתי סימנתי היכן החור, חתכתי עיגול בגודל המתאים והדבקתי.מעל החור שבקרטון.
כיוון שלא אהבתי איך שהדפנות נראו בחלק הפנימי של הקופסה השתמשתי שוב בשאריות של אותו קארדסטוק וכיסיתי את החלק הפנימי שדרכו עובר הציר, כדי שיהיה יותר אסתטי.
זהו המתקן מוכן! 

לאחר צילום התמונות העליונות החלטתי להוסיף כיתוב על הקופסה אז זה התוצר הסופי:




אם הכנתם- ספרו איך יצא!

יום שלישי, 5 בינואר 2016

iHerb מברשות ואיפור בזול


אני חייבת להודות שאני מכורה לקניות באינטרנט!
זה מאפשר לקנות איפור ומברשות (וציוד ליצירה למשל, וגם בגדים) שאין בארץ, ובמחירים הגיוניים בהרבה.
בפוסט הזה אני בעיקר אראה את השלל שהגיע אלי מ- i herb שמוכרים גם איפור וגם כל מיני תוספים תזונתיים ומוצרים טבעיים (שמנים למיניהם, מוצרים לתינוקות ועוד ועוד)
האתר ידידותי והמחירים בשקלים כך שנוח מאוד להתמצא בו. הוספתי לינקים רלוונטיים למוצרים והאתר בסוף הפוסט.

כל המברשות שנרכשו סינטטיות. אלו מ- ecotools אף עשויות חלקית מחומרים ממוחזרים. שווה במחיר ושווה לסביבה באופן כללי. 
לא השתמשתי בכל המברשות והאיפור עדיין ואולי אסקור אותם שוב לאחר שימוש יותר ריאלי אבל רוב מה שקניתי נקנה לאחר שראיתי המלצות ביוטיוב בעיקר בערוץ של kathleen lights. שווה לעקוב אחריה ויש לה המון המלצות על איפור ומברשות במחירים הגיוניים. היא מארה"ב אבל iherb אפשר לי לקנות חלק מההמלצות שלה. בכל מקרה המברשות והאיפור נראים איכותיים.

סט מברשות לאיפור העיניים - 5 מברשות של ecotools



המברשות מגיעות בקייס קטן שמותאם לנסיעות וגם הגודל שלהן נוח לנסיעות.
על הסט הזה ספציפית לא ראיתי המלצות אבל הייתי חייבת מברשות לאיפור העיניים אז החלטתי לנסות. 
המרקם נעים ולא שורט את העין בניגוד לכמה מברשות (שעלו יותר) שקניתי בעבר.
המחיר: 31.47 ש"ח לכל הסט



מברשת סומק- ecotools tapered blush


למברשת יש ראש מעוגל והיא מעט שטוחה (קשה לראות בצילום אז תיאלצו להאמין לי) כך שהיא מצויינת לסומק אבל גם להצללות. המברשת רכה למגע אך צפופה מספיק. 
מחיר: 27.36 ש"ח

מברשת להנחת מייקאפ Real Techniques- expert face brush




יש לי כבר כמה מברשות של ריל טכניקס. מאפרות מקצועיות משתמשות במברשות שלהם והן מצויינות והמחיר דומה (ולעיתים פחות) למחיר המברשות הטובות שתמצאו בחנויות זולות כמו WOW, SACARA וכו'. באתר של החברה יש וידאו על כל מברשת וסט לשימוש אופטימלי במוצר.
כל המוצרים סינטטיים ומתאימים לשימוש עם חומרים יבשים ורטובים. בנוסף, בכל מברשת לרוב תמצאו יותר משימוש אחד.
אני מתכוונת להשתמש בה להנחת מייקאפ. אולי גם הצללות. נראה.
המברשת צפופה ואפשר להניח כמות מייקאפ קטנה על כל הפנים. מצויין למי שלא אוהבת להיראות עם מסכת מייקאפ.
מחיר: 35 ש"ח

.e.l.f- מברשת דואופייבר stipple brush





במקור ראיתי שמשתמשים במברשת הזו להצללות. היא רכה, לא דחוסה ולכן לדעתי להנחת מייקאפ קליל היא תתאים. אם מניחים בצורה של טפיחות זה אמור לתת יותר פיגמנט במקום בו טפחנו יותר (למשל עבור סומק או ברונזר). בתנועות סיבוביות אפשר להניח בצורה אחידה מייקאפ. 
מי שאוהבת מברשות דחוסות- זה לא המוצר שלה.
מחיר: 11.74 ש"ח

אייליינר קרם-.e.l.f




האייליינר שחור מאוד- כמו שאני אוהבת. פעם ראשונה שאני מתנסה באייליינר קרם עם מברשת- ותוך שימוש במברשת המצורפת קיבלתי קו דק, אחיד וממש מדוייק. אהבתי! אם אראה שזה נמרח מהר, אדווח :) כרגע זה מחזיק מעמד.
מחיר: 11.74 ש"ח

e.l.f.-  HD undereye setting powder




לאחר הנחת קונסילר מתחת לעין אני בד"כ משתמשת בפודרה כדי להיפטר מתחושת ה"דביקות" והברק שקונסילר מותיר. זה אמור ליצור עוד יותר הבהרה בנוסף לאפקט של הפודרה וליצור הארה במקום שבו יש "שקים" בעיניים. ראיתי המלצות מאוד טובות על המוצר הזה. והמחיר- בכלל טוב. מגיע עם מברשת קטנה להנחת האבקה.
מחיר: 11.74 ש"ח

e.l.f.-undereye concealer & highlighter

המוצר הזה מכיל מצד אחד קונסילר נוזלי ומהצד השני היילייטר נוזלי.




לא ממש רואים את ההיילייטר על היד שלי אבל יש לו מעין ברק פנינתי. נראה לא רע. מכיוון שלא בדקתי אם יש גוונים נוספים- אני מקווה שהגוון של הקונסילר יתאים לי. 
מחיר: 11.74 ש"ח

PHYSICIANS FORMULA- Nude eyes



בעיניי מדובר באחת הרכישות השוות בקניה הזו. הפסים האלו שימריים (מנצנצים) ועוברים מהגוון הבהיר ביותר לשחור, על פלטת הצבעים הטבעיים- שזה הצבעים האהובים עליי. לא תראו אותי יותר מדי עם צלליות צבעוניות. מצויין על האריזה שניתן להגיע לשלושה לוקים שונים- טבעי, בינוני ודרמטי. בשימוש עם מברשת רטובה תקבלו מראה דרמטי יותר וצבע יותר אינטנסיבי ושימוש יבש ייתן מראה רך יותר. מצרפת תמונות של הקופסה עצמה שיפה בעיניי והסבר שצירפו מאחור:



הקופסה הפתוחה
אני מחכה כבר לנסות את המוצר הזה. בנוסף, בגוונים הבהירים אפשר להשתמש להארה של עצמות הלחיים, עצם הגבה וגשר האף.
מחיר: 44.89

מחיר כולל לכל המוצרים כולל המשלוח יצא לי 181 ש"ח. המשלוח הגיע תוך פחות משבועיים.
לדעתי קניה מוצלחת ביותר!


לינק לכל הקניה שעשיתי:
http://il.iherb.com/tr/cb?pcodes=PFI-07564_ELF-81160_ELF-84015_ECT-01201_ELF-81501_ELF-81510_ECT-01227_RTE-01411&rcode=LWK782

בצורה כזו תוכלו להוסיף ולהוריד מוצרים כרצונכם לעגלת הקניות. זה פשוט נחמד יותר מלינק על כל מוצר בנפרד

לינק לאתר:
http://www.iherb.com?rcode=LWK782 

בקניה ראשונה מקבלים 5$ מתנה (ואם תכנסו ותירשמו דרך הלינקים שצירפתי אני גם כן אקבל הנחה בקניה הבאה שלי) שזה נחמד ומסבסד את המשלוח. לא שהמשלוח מאוד יקר. זה עדיין ישתלם גם בקניות חוזרות.


אם תרצו שאנסה מוצר ספציפי ואתן לכם התרשמות יותר מדוייקת, תכתבו לי למטה בתגובות.
ובכלל אשמח לתגובות! :) 

שיהיה ערב טוב!