יום שבת, 12 בנובמבר 2016

כרטיס עם ציור בצבעי מים

אז אתחיל בזה שממש לא תכננתי להיכנס גם לציור חופשי.
הייתי בחוג ציור שנה וחצי בערך ויש לי כמה קנבסים מעשה ידיי בבית, אבל לבד אני ממש לא תופסת מעצמי ציירת. כשמנחים אותך זה כ''כ קל! אז למה לעשות את זה לעצמי?
הבעיה בתחום הזה, כשאת בעיקר עוקבת אחרי כשרוניות בתחום- שגם לך בא לנסות מה שהן מנסות.
התחלתי בפאנצ'ים (מחוררי צורות)- ועברתי לביג שוט (מכונת חיתוך ידנית)- מה שמשדרג אך כמובן מייקר את התחביב.
המשכתי לחותמות, טכניקות צביעה וצביעה בצבעי מים, ועכשיו זה. אחד מנסיונותיי הראשונים. לא הכי מוצלח, אבל בתכל'ס אני מרוצה.
ראיתי באינסטגרם מישהי מוכשרת מציירת מה שנקרא loose florals. וחשקה נפשי. מי שמכיר אותי יודע- זה לא בר שליטה בכלל, אני חייבת לנסות.
גם יצא טוב בלו"ז, איזה בוקר בסוכות כשהבית היה בתרדמת עמוקה, (נדיר, כי לבנות שלי יש אנרגיה שמספיקה ברצף מחמש בבוקר עד עשר בלילה. למזלי הן גם אוהבות לישון. כשבא להן. בדרך כלל אף פעם לא כשבא לי) יצאתי לסוכה וניסיתי.
אחרי שציירתי (נסיון שלישי בערך) משהו שנראה לי סביר, ניסיתי להרכיב אותו על כרטיס. אני מעלה תמונה שלו פה כי לדעתי צריך להראות גם כשלונות.
אז הנה מבחינתי משהו שנראה "צף" ולא מוצלח. ולמדתי ממנו כמה דברים. חוץ מזה- הייתי מבסוטה שציירתי פרחים שלא נראים סתם כמו עיגול.
 העליתי את הציור לאחת הקבוצות (לפני שהרסתי אותו בכרטיס הזה פה למעלה) ומישהי שאלה אם יש הדרכה איך לצייר. לא מצאתי- אז צילמתי
זו לא ממש הדרכה אלא צילום של התהליך. הראש שלי מפריע שם, וזה בחושך (אין לי שעות אור פנויות, אני עובדת במשרה מלאה כביולוגית, לא כסקראפרית) אז התאורה זוועה. אולי מתישהו אשדרג את תנאי הצילום.
אבל אני אלמד. גם לצלם נורמלי.
בכל אופן- אני חולקת כמה רעיונות למתחילים מהכלום-נסיון שלי. מה שאומר שזה מעט מאוד מלל, בעיקר טיפים בסיסיים ודורש מכם לנסות בעצמכם.
לגבי הנצנוץ מעל הציור- זה שפריץ של "נצנצים". הכנתי כזו בעבר מצללית עיניים מינרלית בצבע נייטרלי עד שקוף שלא עפתי עליה. לקחתי עם דף מגולגל והכנסתי לשפריצר שקניתי במקסטוק. הוספתי מים וטיפת דבק לבן (המלצה שקיבלתי מאחת הקבוצות) כמקשר שלא יאפשר לנצנצים לרדת כ''כ בקלות.
אז מה למדתי בכרטיס הכושל? שכדאי לא להדביק ישר על הכרטיס. זה יוצא "צף" וריק. אלא אם כן זה אובייקטים שימלאו יפה את הפרונט (כמו בפוסט הקודם שצבעתי את חותמת הציפורים) וזה מה שעשיתי פה בכרטיס שצילמתי- לקחתי נייר צבעי מים בגודל של כרטיס (את זה ספציפית קניתי, כדי לחסוך לי זמן מדי פעם וגם כי הוא סופר-לבן ואני אוהבת. אפשר גם לחתוך כמובן) ועליו ציירתי. ואז הדבקתי על סול לבן כדי ליצור הגבהה
זהו, זה הכרטיס:



אגב- הכרטיס הזה גם כן נשלח לאתגר חודש אוקטובר של "רעותא"- אתגר "ושמחת בחגיך" (יחד עם כרטיס הציפור שבפוסט הקודם) ולשמחתי הרבה זכה! אני לא זוכה יותר מדי פעמים. מכירים את אלה שתמיד- אבל תמיד- זוכים בהגרלות? יש לי כמה כאלה בחיי, אבל אף אחד מהם הוא לא אני. אז הפעם זכיתי לא בהגרלה, אלא בבחירת הצוות, שזו מחמאה ענקית מבחינתי. אז תודה :)

גם החותמת הזו, כמו גם בפוסט על חותמת הציפור, מגיעה מסט חותמות הפסוקים של Dewgrace. בעיצובה של ליטל בעלת החנות. הפרס על הזכיה שלי הוא סט חותמות של כיתובים מהמקורות של אלה דרור, מצוות העיצוב של "רעותא", אז ארחיב את הרפרטואר של חותמות הכתובים שלי!
והנה הסרטון על תהליך ההכנה (סליחה על מעפנות הצילום):





אם אתם לא עוקבים אחריי בבלוג או ביוטיוב אשמח שתירשמו ברשימת הדיוור!
אפשר גם לעקוב באינסטגרם- שם אני מעלה יצירות ותמונות נוספות, החודש גם יש אתגר צביעה ממש כיפי שמישהי מחו"ל יוזמת כמה פעמים בשנה
(חפשו Noazag או Noa Ezaguy)

ועד הפעם הבאה...
אשמח לתגובותיכם על הסרטון (אפשר גם באופן פרטי במייל)- אהבתם? חסר משהו? השיער הפרוע שלי עיצבן אתכם? כי כשקלטתי כמה מהצילום הוא תפס כמעט תלשתי אותו...
אם בא לכם שאצלם הדרכה ספציפית- עדכנו אותי!

שבוע מצויין לכם,

נשיקות

יום ראשון, 30 באוקטובר 2016

כרטיס לחתונה Stampendous hummingbirds

אז מה שלומכם? לאחרונה בעקבות החגים היה לי יותר זמן פנוי וניצלתי אותו לצייר קצת בצבעי מים, משהו שמעולם לא עשיתי. לא העליתי לכאן תמונות אבל העליתי תמונה של אחד הנסיונות באינסטגרם, מוזמנים לעקוב שם (Noazag)
הכרטיס שבפוסט הזה נעשה בעקבות אתגר בקבוצה של רעות (מהחנות רעותא). אתגר ''ושמחת בחגיך'' בו אמורים לשלב אמרות ופסוקים מהמקורות ביצירה. האתגרים בקבוצה של רעות ממש מעוררים בי רצון ליצור, ולנסות לעמוד בתנאי האתגר. ממש כיף להשתתף בהם, ואם את בתחום- ממליצה להשתתף גם!


לצביעת ההחתמה שבכרטיס בחרתי טושי זיג וכריות דיו דיסטרס. שניהם אקטיביים במים והשתמשתי בהם ממש כמו בצבעי מים. שמתי על פלטה בצד או שלקחתי בעזרת מכחול מים ישירות מהטוש/כרית הדיו.
עפרונות אקוורל נותנים תוצאה פסטלית ורכה יותר ורציתי צבעים דומיננטיים, מכאן הבחירה בזיג ודיסטרס.
לאחר שהחתמתי וצבעתי את החותמת (חותמת hummingbirds של stampendoud)- גזרתי את הציפורים, הפרחים והעלים כדי שאוכל להרכיב אותם מחדש על כרטיס. את הציפור הדבקתי בעזרת דבק דו צדדי ספוגי שייתן אפקט מוגבה ותלת מימדי.
החותמת מהחנות dewgrace שמחזיקה בחותמות פסוקים בעיצובה. החתמתי על וולום באמבוסינג זהב, ולפני שהדבקתי משהו מהכרטיס- הנחתי הכל בלי דבק, כדי לראות איך למקם כל דבר. לאחר מכן הדבקתי מלמטה למעלה, קודם הוולום עם ההחתמה. מכיוון שהוולום חצי שקוף- כדי שלא יראו את הדבק, יצרתי סימני קיפול ברוחב הכרטיס וקיפלתי את הוולום כך שייסגר מאחורי החלק הקדמי של הכרטיס, שם הדבקתי בעזרת דבק שמתייבש שקוף בלי להשאיר הרבה סימנים. הדבקתי את שאר חלקי ההחתמות לפי התכנון המוקדם, וזהו.
דבר נוסף לגבי כרטיסים- תמיד התלבטתי אם להכין כרטיס שאין לי בו צורך מיידי, ואז הופתעתי כל פעם מחדש עם הזמנות, או ימי הולדת/חתונות/אירועים ומאז אני מכינה גם מראש.
אז מכיוון שלא תמיד יש יעד לכרטיסים שאני מכינה, עד שיימסרו אני שמה אותם יחד עם מעטפה תואמת שאני מכינה בשקית צלופן מתאימה וכך שומרת את הכרטיסים מוכנים ומוגנים מאבק לפי נושאים.
את השיטה הזו לקחתי מג'ניפר מקגווייר האגדית (ממליצה לכולכם לעקוב אחריה ביוטיוב)

אגב, התחלתי לעדכן בקביעות את האינסטגרם שלי, חפשו אותי Noazag או Noa Ezaguy

נתראה!

יום רביעי, 5 באוקטובר 2016

התנסות ראשונה במיקסד מדיה ושנה טובה אחת



התדירות של הפוסטים פחותה בחודשים האחרונים, אבל אני מקווה שזה יסלח אם אני אספר לכם שסדר היום שלי די עמוס, ולא כולל שעות יצירה רגועות באותה תדירות כמו שהיה בחופשת הלידה...
אני מכריחה את עצמי לשבת ולהכין דברים למרות המחסור החמור בזמן ושינה, כי זה נותן לי הפוגה מהיומיום של עבודה-בית-לישון, ותכל'ס- זה כיף.
אז די לחפירות,
בעקבות אתגר באחת מקבוצות הפייסבוק בהן אני חברה (במקרה הזה הקבוצה של החנות "רעותא") שהנושא בו היה "עכשיו אני", הכנתי - בפעם השניה מאז שאני בענייני הסקראפ- משהו לעצמי.
עיצבתי אות שקניתי במקס סטוק. לדעתי היא עשויה MDF. האות יחסית כבדה ומגיעה בצבע חום-קרטון. לא צילמתי את האות לפני שעבדתי עליה, שכחתי לחלוטין.
אקדים ואומר- מעולם לא התנסיתי בעבודה בסגנון הזה, הווה אומר "מיקסד מדיה" (להסבר- mixed media בויקיפדיה)
ההשראה לנסות בכלל הגיעה מסרטון שהעלתה מעיין, הבעלים של "מיסטר קיטי", ממנה רכשתי את כל תבניות הסיליקון לאלמנטים.
התבניות הן בעצם בדיוק כמו תבניות לעוגה בצורות- שמים בהן חימר מתאים ("חימר קל" או כל מיני פולימרים למיניהם שמתאימים לזה) ולאחר ייבוש, מוציאים ואפשר להשתמש בהם.
אני אסביר בקצרה על התהליך - אבל אתם יכולים גם להסתכל בסרטון הזה שמעיין העלתה, שמסביר מצויין. אני אסביר פה טיפה על החומרים- מה שאני יודעת כי אני לא מתיימרת להבין הכל. תקנו אותי אם אני טועה, אגב.

אז כמו שאמרתי, את האות קיבלתי חומה. בתור התחלה כיסיתי אותה בג'סו לבן (כמו בסרטון של מעיין), שהוא חומר מקשר ומשמש מעין "פריימר".
לאחר שהג'סו התייבש, בעזרת משחת עיצוב (שמתקשה ויוצרת אפקט תלת מימדי) ושבלונות (שנקראות גם סטנסילים) יצרתי את הרקע המובלט.
תוצאת תמונה עבור ‪ranger texture paste‬‏
משחת עיצוב של Ranger בה השתמשתי לעיצוב האות
לאחר שמשחת העיצוב התייבשה מיקמתי את האלמנטים בצורה שנראתה לי- השתמשתי באלמנטים שהיו לי.
את גלגלי שיניים יצרתי בעזרת תבנית סיליקון מ iclay (חימר קל שמשמש גם ילדים, עולה 10 ש"ח לחבילה). לפני שמיקמתי אותם שמתי עליהם שכבת ג'סו. החימר הקל לא ממש נצבע בקלות והג'סו מאפשר צביעה מעל האלמנטים השונים, וגם יוצר גוון שתואם לגוון הרקע, שהוא הג'סו שמרחנו בהתחלה.
בנוסף השתמשתי בפרחים שונים שהיו לי ופיסת יוטה קטנה. הדבקתי הכל למקום ועברתי עם ג'סו על הכל כדי לעמעם קצת את הצבע החזק של הפרחים ולגרום לאלמנטים השונים להתמזג טוב יותר עם הרקע.
לאחר מכן צבעתי את האות בעזרת צבעים אקרילים. יצרתי גווני ורוד-כחול-ירוק פסטליים וצבעתי עד שנחה דעתי. כשהיא לא נחה, כיסיתי בג'סו או בצבע אקרילי לבן, וחזרתי על הצביעה עד שהסתדר לי בעיניים...
וזהו!
האות הזו תקשט את פינת העבודה שלי. אני ממש מרוצה מהתוצאה, ובכלל מאושרת שהכנתי לעצמי משהו סוף סוף.

עד הפעם הבאה- כמה תמונות תקריב של האות, ולמטה- כרטיס 'שנה טובה' לאמא שלי(אני חושבת שזה היחיד שצילמתי מבין הכרטיסים שהכנתי).


הוספתי חתיכת יוטה קטנה מתחת לפרחים כדי להוסיף עניין וטקסטורה קצת שונה




המסגרת סביב הכיתוב בכרטיס גם כן הוכנה בעזרת תבנית סיליקון. מכיוון שלא יכולתי לצבוע על המסגרת ישירות , טפחתי על המסגרת עם כרית של דיו לאמבוסינג וכיסיתי אותה באבקת אמבוסינג זהב שהמסתי, וכך יצרתי מסגרת מוזהבת. 
אגב- אפשר לצבוע את האלמנטים האלו מחימר קל, בעזרת חומרים ספציפים, למשל inka gold שזה חומר על בסיס שעוות דבורים, אבל כרגע אין לי כזה אז יש פתרונות יצירתיים אחרים...
תוצאת תמונה עבור ‪inka gold‬‏

שתהיה שנה טובה, יצירתית ושמחה, פורחת וממלאת, ובעיקר מלאת בריאות. 
"תחל שנה וברכותיה"


יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

שלושה מיני אלבומים ולוח עד אחד

אז לאחרונה הייתי כל כך עמוסה ועסוקה שפשוט לא הצלחתי לפנות זמן לכתוב פה בבלוג.
הערב ומחר ט"ו באב, יום הולדת שנה לקטנטנה שלי יעל, שתכל'ס בזכותה הגעתי לכל תחום הסקראפ
אז מעבר לשמחה האישית שלי על התינוקת שלי שגדלה, אני גם חוגגת שנה ומשהו לכניסתי לתחום, שבעיני תמיד יהיה מסומן כ"מה שהתחלתי בהריון של יעל".
הפעם אני מעלה תמונות של שלושה מיני אלבומים ולוח עד שהכנתי בהזמנה.
שניים מהאלבומים הוזמנו כמתנות לבת מצווה, ושניהם הוכנו מקיט שנקרא SOIREE של חברת BO BUNNY. קניתי גם חיתוכי קארדסטוק תואמים בשביל הקישוט. 
את הקיט שלי רכשתי אצל מימי בחנות "מימס". 
אלבום אחד עשיתי עם רקע של צבע קראפט (חום טבעי) והשני עם רקע לבן. אישית, אני מתחברת יותר לקראפט, מעניין מה אחרים מעדיפים, תעדכנו ;) 










כל כך אהבתי את האלבומים האלה, שהכנתי סרטון שמראה איך הם נראים בפנים:



האלבום השלישי נעשה בשיטה פשוטה יותר, בה לא הכנתי את כל הכריכה מאפס אלא כרכתי בטבעות מתכת שקושטו בסרטים. האלבום הוזמן כמתנה לתינוקת שנולדה, ואני ממש ממש אהבתי את התוצאה. האלבום ברובו הוכן מסטאק בנות של קרן דניס, שם חדש בתחום הנייר פה בארץ, בינתיים אוהבת כמעט כל עיצוב, וקניתי אצלה גם סטאק קיצי מהמם, וסטאק לראש השנה שאני מתכננת להשתמש בו בקרוב ולהעלות תוצרים







ולוח עד!
מה זה לוח עד?!
אז לוח עד הוא לוח ללא תאריכים של שנה מסויימת. הוא מכיל את חודשי השנה ובהם את התאריכים מה1 לחודש עד ה-31 או מא' ועד ל' (במקרה של לוח עד עברי). הוא משמש לזכור תאריכים שנתיים קבועים- ימי הולדת בדרך כלל. וכמובן שהוא נשמר משנה לשנה.
הנה לוח עד שהכנתי למשפחת סיניק


ודבר אחרון
בגלל שלא כתבתי כבר המון (!!!) זמן, יש לי כל כך הרבה דברים שבא לי לשתף אז תסלחו לי על הפוסט המתיש, בכל מקרה אם אתם חברים שלי בפייסבוק כנראה שאת רוב התמונות כבר ראיתם.
לאחרונה קניתי כמות מכובדת של טושי זיג.
מדובר בטושים שמסיסים במים והם בעצם סוג של צבעי מים בפורמט של טוש עם ראש-מכחול. הצבעים שלהם חיים ומדהימים ובדרך כלל הם נורא יקרים (15-20 שח לטוש. במבצעים (והם נדירים) הם עולים 10-12) אבל מישהי שפתחה חנות לאחרונה (נקראת שילת) גם עשתה קבוצת רכישה לפני כמה זמן בה הם עלו 6 שקלים לאחד וגם לאחרונה מכרת אותם ב8.9 ליחידה. שווה.
אני אצלם בהמשך הדרכה איך אני אישית צובעת איתם, אבל הה כמה תוצרים של צביעה איתם. אישית, התאהבתי. גם כי אני אוהבת את הכתמים שצבעי מים יוצרים, וגם כי כל צבע בעצם יוצר קשת של גוונים- מהצבע החזק ועד גוון בהיר מאוד ככל שעובדים עם המכחול ומים.
חותמת של STAMPENDOUS שנצבעה בזיג 

חותמת של stamping bella צבועה בזיג
בהשוואה לעפרונות אקוורל, הגוון חי בהרבה. גם לעפרונות יש את היתרון שלהם, בצבע הבהיר והרך שיוצא עם הצביעה:
חותמת של stamping bella שנצבעה בעפרונות אקוורל
כמעט שכחתי!
לפני חודש גם העברתי סדנה ראשונה, לבנות 7 (20 מהן!!!) חמודות, ביום ההולדת של נעה, בת של חברה. היה מוצלח, והכנו מחברת מקושטת שתשמש כאלבום. לצערי לא צילמתי את התוצרים (היה אטרף, בכל זאת 20 ילדות קטנות...) אבל הבנות ממש נהנו וגם אני!
לא חשבתי שאשרוד הפעלה כזו, אבל אני ממש שמחה ששכנעו אותי לזה.

מקווה שאהבתם משהו מזה, ומקווה שיהיה לי זמן בקרוב להראות את יכולות הצביעה (הממש-לא-מרשימות) שלי בזיג.
בינתיים- ט"ו באב שמח לכם!

יום שני, 27 ביוני 2016

נעים להכיר, FUSE TOOL

אני גאה לחנוך את הכלי החדש שהגיע אליי כל הדרך מארה"ב, הפיוז. או בשמו המלא fuse tool.

הפיוז משמש לאיחוי photo sleeves (כיסים פלסטיים לתמונות, שיכולים להיות מגודל קטן מאוד ועד 30*30 שזה שמרדף בגודל מלא בעצם). במקור הכלי הזה מיועד ל"פרוג'קט לייף", אופנה חזקה עכשיו בסקראפ, של תיעוד כל פרק זמן מסויים בשמרדפים ייעודיים, חלוקה של השמרדף ושמירת זכרונות (אפילו חול או צדפים שנאספו בטיול עם הילדים). התבלבלתם? מצאתי לכם דוגמא בגוגל, כמובן שהיא לא שלי. היא מגיעה מפינטרסט:

קיצר, הבנתם את הרעיון.
בנוסף לפרוג'קט לייף הפיוז יכול לשמש לעוד כמה וכמה דברים. הנה קישור להסבר ביוטיוב. שם הם בעיקר מראים את השימוש בפרוג'קט לייף.
הפיוז מגיע עם שני ראשים- ראש "חד" שהוא ראש חותך, וראש שנראה כמו גלגל שיניים שהוא הראש המאחה, שיוצר מעין דוגמת "תפר". צריך לחכות היטב שהכלי יתחמם אחרת הוא פשוט יצור דוגמא שקועה על השמרדף אבל הוא ייפתח בלחץ הקל ביותר. לא כל שמרדף, או באזורנו- ניילונית או שקית קלסר, עובדים עם הכלי הזה. הוא לא יצליח לאחות כל פלסטיק שהוא. לי אישית לא עבד עם שני סוגי שמרדפים רגילים אז עברתי לשמרדפים לאלבום מעוצב שקניתי ביריד של נתנאלה- ישנם כאלו שהם שלמים, פשוט 30*30, ויש כאלו מחולקים (בשביל כרטיסיות למשל כמו בדוגמא שהעליתי מפינטרסט),
אני העדפתי את החלקים כך אני יכולה לחתוך ולהשתמש למה שאני רוצה מבלי להיות מוגבלת לגדלים שחולקו מראש.
ראיתי הרבה שימוש בפיוז לשייקר. זה מאוד מאוד קל- פשוט בוחרים צורה- אפשר כזו שחותכים ביד חופשית, וכמובן שאפשר להעתיק דוגמא משבלונה, או תבנית חיתוך, ופשוט מניחים על השמרדף ומאחים מסביב עם הפיוז בשלושה צדדים. משאירים מקום לא מאוחה כדי להכניס פנימה את מה שיזוז וסוגרים. אני עוד לא הכנתי איתו כרטיס שייקר אבל ראיתי המון הדרכות כאלו ביוטיוב. אני דווקא התחלתי בפרקטיקה- הכנתי תגיות שמיות לבנות שלי, בשביל התיק גן.


,
סליחה על איכות הצילום אבל מיהרתי להשתמש בהן ולא ממש השקעתי בצילום...
הדבר הנוסף שהכנתי- הוא דשבורד לפלאנר שלי.
מה זה דשבורד?!
אז יצרתי מעין חוצץ, שאני מוסיפה לארגונית שלי (planner), שקניתי דרך בליטסי. פלאנר הוא יומן-ארגונית לכל דבר רק שהוא מעוצב, ויש אישיו שלם סביב הקישוט היומיומי שלו (שאצלי מעבר לקצת וושי לא קורה שם יותר מדי אבל תחפשו בפינטרסט או אינסטגרם ותבינו על מה אני מדברת)

בגלל הקלות שבה אפשר להכין שייקרים או אלמנטים מחולקים- ממש כיף להכין משהו כזה. העתקתי מדף של הפלאנר את הגודל שאצטרך ואת מיקום החורים, חתכתי אותו, מיקמתי את האלמנטים אחד אחד ואיחיתי, וב"חורים" שנשארו יצרתי שייקרים קטנים עם פאייטים ואלמנטים נוספים (רובם המוחלט של האלמנטים הזזים בפנים הם מדיוגרייס)

בחלק עם האופניים- היתה לי שארית דף מדוגם עם הדפס אופניים שהחלטתי להשתמש בו. בעזרת תבנית חיתוך חתכתי אופניים, שמתי עליהם דיו אמבוסינג שקוף וכיסיתי אותם באבקת אמבוסינג שהמסתי באקדח חום, וכך נוצרו האופניים הנוצצות שזזות (רק קצת כי החלון הזה די הדוק) בחלון שיצרתי.

בכרטיסיה בה כתוב lovely- כרטיסיה שנשארה לי מסטאק ג'ק וג'יל שהכנתי ממנו אלבום- עברתי על הכיתוב עם עט ורסה (עט שמכיל דיו אמבוסינג), המסתי אמבוסינג בצבע זהב וכך יצרתי כיתוב בזהב מובלט (קצת עקום כי קשה עם דיו שקוף לראות איפה שמתי ואיפה לא..)

בחרתי תמונות יחסית עדכניות של הבנות שלי ובעלי, תמונה אחת פיתחתי בעבר למשהו אחר ואחת הדפסתי והדבקתי על קארדסטוק לבן כדי לתת קשיחות. וזהו! יש לי דשבורד לפלאנר שלי.



יום חמישי, 2 ביוני 2016

שפתון עמיד נוזלי, מי כן ומי לא?

מכיוון שיש לי ילדות קטנות שאני שונאת להשאיר עליהן סימני נשיקות, ושפתונים רגילים תמיד נמחקים אחרי שניה בערך, התחלתי להשתמש בשפתונים עמידים. היתרון: לא יורדים בקלות ולא משאירים סימנים. החיסרון: מייבשים את השפתיים. בד"כ.
קניתי מכמה חברות, וחזרתי עם תובנות:

L'OREAL

לשפתון העמיד של לוריאל יש שני צדדים- צד אחד עם השפתון וצד אחד שמכיל לחות. שמים את השפתון ולאחר שמתייבש ומרגיש דביק, שמים את הצד השני, הלבן. (אם חיכית מספיק לא אמור לרדת צבע מהשפתיים והוא יישאר לבן)
עמידות: מצויינת, החזיק לא רע כמה שעות. אחרי ארוחה הצריך מעט מאוד תיקון.
דביקות: לא דביק, קל לשימוש ומתייבש מהר.
יובש: לא מייבש מאוד את השפתיים. מן הסתם הלחות הזו עוזרת.

Soft Touch

אין לי דברים טובים להגיד. הצבע טבעי וממש יפה. וזהו. השפתון דביק מאוד ולא נעים בכלל אחרי ששמים אותו. יוצר מעין "טלאים" ובאופן כללי הנוסחה שלו לא משהו. 2 חברות נוספות שהשתמשו טענו בדיוק את אותן הטענות.
הגוון בו השתמשתי הרגיש לי טבעי ומוצלח. לא טרחתי לצלם, העברתי הלאה או שהוא זרוק איפשהו

CARELINE COLOR MATT

אהבתי את הצבעים. הלבנדר (משמאל) יוצא גוון ורוד-סגול, מאוד מוצלח לחורף בעיניי. הצבע קורל (מימין) יוצר אדום עם גוון כתום, ממש ממש אהבתי, הוא גם ה"שמח" מבין הגוונים. האמצעי הוא אדום כהה. אוהבת מאוד, יותר מתאים בעיניי לערב וכו'.
דביקות: לא נשאר דביק על השפתיים. מתייבש מהר
יובש: מייבש אבל סביל
עמידות: אחרי האוכל צריך לחדש. בעיקר בחלק הפנימי של השפתיים. טיפה מתפורר על השפתיים. את הקטע הזה ממש לא אהבתי.

OFRA- שיתוף פעולה עם בלוגרים

החלטתי לנסות כמה של עופרה, ובחרתי שני צבעים שנעשו בשיתוף פעולה עם בלוגריות מצליחות במיוחד- השמאלי הוא של אשלי וקסמן. הגוון מוצלח ממש! חשבתי שיהיה בהיר אבל הוא יוצר ורוד כהה מעט, עם גוון טבעי. אם היה טיפה יותר בהיר הייתי שמחה. אבל גוון מהמם, ונראה על כל אחת אחרת. שווה לנסות.
האמצעי הוא גוון סתווי שנעשה בשיתוף פעולה עם הבלוגרית האהובה עליי- KathleenLights. הגוון הוא כתמתם-חום. צבע חמרה במחוזותינו.
השלישי הוא צבע של עופרה (לא שיתוף פעולה) ונקרא ultimate red. צבע אדום שאפשר להגיד טיפה "זוהר". בולט, בהיר. מתה עליו. באמת האדום האולטימטיבי!
המרקם שונה מאודמים עמידים-מאט אחרים. יותר מוסי, פחות נוזלי.  כנראהבגלל זה הם פחות מייבשים את השפתיים. הם היחידים עד כה שלא הרגשתי שהשפתיים יבשות אחרי שימוש. 
מצד שני, הם קצת פחות עמידים. אולי בגלל הנוסחה הזו של המוס שפחות מייבשת זה גורע קצת מהעמידות. עדיין- הצבע נשאר יפה, הם לא מתפוררים, לא משאירים כמעט חותם במגע, ולא מייבשים. אידאלים!
המחיר היה אטרקטיבי דרך GUILTY, ושילמתי פחות מ60 שח על האודמים שנעשו בשיתופי פעולה. האודם האדום עלה 97 (במקום 110 במחיר מלא) 
שווה שווה!

ביוטיבוקס קופסת יוני 2016

אז באיחור לא קטן הגיעה קופסת החודש.
כך נראית הקופסא הקיצית:
זו תכולתה:


קרם ידיים ניוטרוג'ינה


אני משתמשת בקרם המרוכז שלהם ביומיום כי במעבדה שוטפים ידיים לא מעט פעמים ביום והידיים יבשות בקביעות. מתה על החברה. מדובר בתוכנית שזה קצת מבאס הרי גם לא במבצע לא מדובר בקרם יקר.

סבון מוצק של savron


לא מתה על סבונים מוצקים אבל הריח נעים. נחמד מאוד

Shower oil של sabon



מתה על המוצר הזה וקונה אותו מדי פעם לעצמי. לא מייבש את העור כמו סבון רגיל בגלל שיש בו תוספת שמנים.

שמן לשיער שוורצקופף

לא משתמשת בשמן לשיער וגם חודש שעבר קיבלנו שמן לשיער (שמן ארגן). אולי היה כדאי החודש לתת קצת מקום למוצרים מטפחים אחרים

ספרי לשיער אמיקה גודל נסיעות

אמור להגן על השיער ולקצר את זמן יבוש השיער. אין לי מושג מה הכוונה. נראה בהמשך. מה שלא מובן הוא שיש שני מוצרי טיפוח לשיער, אחרי שחודש שעבר כאמור קיבלנו את שמן הארגן. בעיני מבאס.

פריימר של סמאשבוקס SMASHBOX PHOTO FINISH

מדובר בדוגמית של מוצר ממש שווה, שאני מחכה להשתמש בו כבר. מבאס שזו דוגמית אבל זה דווקא מוצר בקופסה שאני ממש מרוצה ממנו. בשביל מוצרים כאלה נרשמתי לקופסה מלכתחילה

סט מברשות איפור קטן של חברה לא ידועה

מדובר במוצר זול, שמאוד הזוי לי שהוסיפו. נראה שניסו בזול להוסיף "מוצר בגודל מלא".
כשראיתי את המברשות האלה החלטתי שזהו, אני מסיימת עם ביוטי בוקס. גם חלק גדול מהמוצרים איכזבו בחודשים האחרונים, גם הרגיש לי שירות לקוחות מזלזל (שכחו להוסיף את המוצר שלא הגיע אלי בחודש שעבר, וזאת למרות שתיזכרתי לפני הפצת החבילה) וגם החזרה על מוצרים בלי מחשבה (מוצרים מקבילים לשיער חודש אחרי חודש למשל) גרמה לי להחליט שעדיף לי לבחור את המוצרים שלי לבד.