יום רביעי, 23 בדצמבר 2015

ביוטיבוקס BeautyBox קופסת הסילבסטר דצמבר 2015

טוב, אולי זו בחירה לא הכי אידאלית לפוסט ראשון אבל כיוון שהתחלתי מנוי לקופסת הביוטיבוקס וראיתי שהרבה מתעניינות מה קיבלו בה, החלטתי להתחיל מזה.
בתור חובבת איפור וטיפוח- הקונספט נחמד. הפתעה בקופסה יפה (ששומרים. ברור ששומרים) שמקבלים כל חודש עם שליח בעלות של 99 ש"ח (ללא התחייבות. 89 ש"ח עם התחייבות לשנה. אבל אני לא אוהבת להתחייב) כשהמוצרים אמורים להיות שווים הרבה יותר.
למען הכנות וההגינות- רציתי לעשות מנוי דווקא לBoxycharm האמריקאית (שמשתלמת יותר וגם אפשר להכיר דרכה מותגים חדשים) אבל הם לא עושים משלוחים לארץ. 
נתחיל בסקירה-
ההתחייבות היא לחמישה מוצרים לפחות, שלפחות שניים מהם בגודל מלא ושוויה של הקופסה אמור לעלות על המחיר ששולם עליה. 
כך נראתה הקופסה:


בקופסה היו שישה מוצרים:



עם הקופסה מגיע תיאור של המוצרים ומחירם בשוק בכמות שניתנה (כביכול, ותכף תבינו למה "כביכול")
1. קרם לילה של ג'יג'י בגודל נסיעות (35 מ"ל) לעור מבוגר. מחיר: 160 ש"ח 
2. חלב גוף וורבנה של ל'אוקסיטן, גודל נסיעות, 75 מ"ל. מחיר: 49 ש"ח
3. מיניאטורה של הבושם Chloe (לא כותבת מחיר כי זו דוגמית אז אנ יבספק אם מישהו קונה אותה)
4. לק של PUPA בגודל מלא (5 מ"ל) מחיר: 43 ש"ח
5. קרם ידיים של Dr. Nona בגודל מלא. מחיר: 113 ש"ח
6. ליפ גלוס של קרליין בגודל מלא. מחיר: 110 ש"ח


קרם לילה של ג'יג'י GIGI:

זו חברה טובה מאוד שנמכרת אצל קוסמטיקאיות בד"כ. כיוון שאני לא קונה את המוצרים האלו בד"כ אני לא יודעת כמה זה קרוב למחיר האמיתי אבל אמרו לי ש160 ש"ח אכן נשמע המחיר למוצר הזה.
המוצר אמנם מוגדר לעור מבוגר אבל בחורף העור שלי די סובל אז החלטתי לנסות ומקסימום להעביר לאמא שלי. 
ציפיתי שיהיה כבד ודביק ושמנוני בתור קרם לילה מזין, אבל שמתי כמות קטנה והיה מצויין. העור הרגיש פחות יבש מבד"כ בבוקר, ללא שאריות שמנוניות או דביקות אחרי ששמתי על העור.
אחלה מוצר, אם כי פחות מתאים לדעתי לרוב קהל הלקוחות אבל.... נחמד להתנסות.


חלב גוף וורבנה של L'OCCITANE:

זו חברה מעולה ושמעתי רק דברים טובים עליה. המחיר נשמע הגיוני, ולקרם יש ריח מצויין, למען ההגינות עוד לא התנסיתי בו כיוון שיש לי ככ הרבה קרמים שעוד לא פתחתי וככ הרבה פתוחים. אם זה מעניין מי מכם- תכתבו לי ואשמח לנסות ולהוסיף פה את ההתרשמות. סה"כ החברה מצויינת וגודל הנסיעות ממש נחמד לתיק הרחצה למי שיוצא לו לנסוע.


מיניאטורה של הבושם החדש של קלואה CHLOE:

"ניחוח חדש מבית קלואה המתבסס על זרים רעננים של ורדים לבנים". זה התיאור שניתן על הבושם החדש. הוא קצת פחות לטעמי אבל לא מאוד כבד אז המינאטורה נחמדה לנסיעות. 

לק PUPA:

אפשר לראות את הגוון בתמונה למעלה ולמטה אוסיף עוד תמונה קצת יותר מקרוב. הגוון שקיבלתי היה סגול- קרוב לחציל. אהבתי מאוד. אחרי בסיס ללק מרחתי שכבה אחת ונתן כיסוי נאה אך לא מספיק. לאחר ההתייבשות הוספתי עוד אחת- פה היתה קצת בעיה. הלק הדו-שכבתי ממש התקשה להתייבש. אחרי כמה דקות שמתי מייבש לק ועדיין הוא קיבל בקלות "מכות" וסימנים מכל מה שנגעתי בו. דבר נוסף, המחיר- 43 ש"ח? באותו שבוע קניתי עם קופון בסופרפארם מספר לקים מאותה סדרה של PUPA, ב7 ש"ח ליחידה... אז לדעתי פה קצת פספסו כי זה ממש לא שווי המוצר, והוא לא שורד יפה אפילו שישבתי יותר מ10 דקות בשקט (שזה לגמרי מנוגד לאופי שלי). בציפורניים שלא נפגעו הלק שרד לפני התקלפות כ-4 ימים אז זו נקודה לטובתו.

קרם ידיים של ד"ר נונה:

זוהי קוסמטיקה מים המלח. ואני מתה על מוצרי ים המלח למיניהם (מאוד מאמינה במלח שם משום מה). אני סובלת מיובש בידיים באופן כללי עקב מספר הפעמים ביום שהידיים שלי באות במגע עם מים (כלים,שטיפת ידיים, כביסה וכו') ואם יש משהו שאני סולדת ממנו זה קרם שמנוני. אז הוא לא! הוא לא נשאר שמנוני ובאמת עוזר ליובש. מחירו באתר הוא אכן 114ש"ח או 91 ש"ח לחברי מועדון. אני אהבתי את הקרם ידיים מאוד, וזה קרם שאני שמחה שקיבלתי כי לא הייתי מוציאה מעצמי 100 ש"ח ויותר על קרם ידיים קטן. 

ליפ גלוס קרליין:

לי קשה עם דברים דביקים על השפתיים- זה נשאר בכל מקום, הבגדים, הילדים, והתחושה לא משהו. אז זה פחות כוס התה שלי. הגוון היה מאוד נחמד אגב. הריח לא כבד. סה"כ אחלה ליפ גלוס. המחיר- 110ש"ח הוא ככ לא מציאותי... מעולם לא יצא לי לקנות קרליין במחיר מלא. בסיור קצר בסופרפארם וניופארם ראיתי שאם תקנו במבצעים, יעלה אולי 60 ש"ח. אפילו פחות. 


סה"כ עלות המוצרים בקופסה כפי שמצויין על ידי שולחיה: 160+49+43+113+110= 475 ש"ח
עלות משוכללת מבצעים וחיים אמיתיים: 160+49+7+113+60=389
בעיניי הקופסה היתה שווה. אני אוהבת להתנסות בדברים חדשים, במיוחד דברים שלא הייתי קונה בעצמי מסיבות כלכליות ואחרות, ו99 שח זה סכום חודשי שמתאים לי אז נהניתי ממנה מאוד ומחכה להפתעות בחודש הבא.

2 תגובות:

  1. נועל'ה בהצלחה בבלוג החדש שלך!!

    השבמחק
  2. נראה ונקרא טוב!
    כל הכבוד.. מחכה לבלוג הבא ;)

    השבמחק