יום רביעי, 17 בפברואר 2016

כרטיס שדרת שתי וערב

את הכרטיס הזה הכנתי לפני כמה ימים. הוא נראה מתוחכם אבל ממש קל להכנה. אז הייתי חייבת לשתף! חוץ מזה שהוא הוכן בנסיבות ששימחו אותי מאוד אז בכלל זה שווה שיתוף.
בקבוצת יצירה של רעותא בפייסבוק נתקלתי בכרטיס עם שדרה כזו והייתי חייבת לנסות. אני חושבת שהעלתה אותו מישהי בשם נוגה. בנחמדותה הרבה היא העלתה גם קישור להדרכה ביוטיוב אז כמובן שנכנסתי לנסות.
הסרטון ביוטיוב מקושר לבלוג של הבחורה שהכינה את הסרטון ובו כל המידות לכרטיס בדיוק כמו שלה. אני רק אציין פה שהמידות היחידות שהשתמשתי הן של כרטיס הבסיס והדף עם ההבלטה שמדביקים עליו. מהשאר התעלמתי.
קצת חפירה על נסיבות הכנת הכרטיס...
חזרתי לעבודה לאחר חופשת לידה של חצי שנה וכמובן שעל היום הראשון חזרתי מהעבודה הביתה עם שפעת של שבוע. אני סוחבת שאריות עד היום, שבועיים אחרי... כמעט בכל יום מאז חזרתי לעבודה ניסיתי לשבת ולהכין משהו ומביך כמה מכוער יצא לי כל דבר שניסיתי!
כששמעתי שהחברה הזו התארסה (שמה נשאר בעילום שם כדי לכבד את הפרטיות שלה ;) ) ממש שמחתי והייתי חייבת להכין משהו כדי לציין את המאורע. לשמחתי יצא משהו נורמלי סוף סוף! כנראה היה צריך סיבה למסיבה.
בחרתי להכין כרטיס לבן עם פרחים והבלטה שדומה לתחרה כי זה הזכיר לי חתונה ושמלת כלה...
כל מה שצריך לכרטיס מצויין בפוסט שבבלוג (קישור למטה) ממנו ההדרכה אבל אציין גם פה את מידות הדפים בהם השתמשתי. המידות באינצ'ים.

כרטיס בסיס- 5.5*8.5 (מקפלים לחצי בצד הארוך יותר כך שהוא בעצם ברוחב 4.25)
דף עם הבלטה- 5.5*3.25

כדי להכין את השדרה הורדתי את הקובץ עם התבנית המצורפת בבלוג שלה, הדפסתי, הצמדתי לצד המקופל של הדף וגזרתי לפי הסימונים (בדיוק כמו שהיא מראה בסרטון)
תבנית לשדרת שתי וערב תמצאו בקישור בבלוג. תורידו תדפיסו ותשמרו.
עוד שתי תמונות ותחתיהן הקישור:


קישור לבלוג-Brandy's Cards

בהצלחה! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה