יום שלישי, 24 במאי 2016

כרטיס ברכה שהוא מגירה ומחברת חתונה

לכבוד הבת מצווה של אחיינית שלי, ישבנו אחותי ואני להכין כרטיס ברכה שישמש גם כמגירה קטנה לתכשיטים שקנינו לה.
את ההדרכה לקחנו מהבלוג של מיכל מאירי. את ההדרכה אפשר למצוא כאן.
לקח ממש מעט זמן. כחצי שעה- לפעם ראשונה שמכינים. והתוצאה ממש מקסימה. בטוחה שאחיינית שלי תאהב :)


הניירות לכרטיס ולמגירה ומדבקת הוושי בחלק הפנימי של כרטיס הברכה מגיעים מהחנות דיוגרייס. ליטל עושה עליה חוזרת לארץ ויש מבצעים מאוד מאוד משתלמים בחנות כרגע. תבדקו את זה.

מלבד זה, בימים האחרונים הזמינו ממני שתי מחברות לתכנון החתונה. חייבת לציין שממש כיף להכין אותן, ועם עונת החתונות- תשקלו להכין כזו לחברות שמתחתנות! כורכים מחברת ופשוט מוסיפים חוצצים (את שלי הכנתי מפאנץ' משושה שגזרתי באמצע) את שלי בזמנו רעות (כפרעלייך!) הכינה לי ועד היום אני שומרת אותה. אני חושבת שניסיתי אפילו להמשיך לכתוב בה בטיול להודו על תקן יומן מסע.
לא צילמתי לפני שארזתי אז סליחה על התמונות המעפנות. השארתי שני חוצצים ריקים שהכלה תוכל לכתוב עליהם את הנושאים שהיא צריכה בנוסף לאלו שכבר הכנתי. במחברת הוספתי גם כיס לדפים וכדו'.


ועוד משהו שהכנתי אתמול- כרטיס ברכה (שלא צילמתי) ומעטפה. את הדוגמה על הבלון עשיתי בעזרת סטנסיל (שבלונה) של טים הולץ. הכיתוב הוא באמבוסינג זהב
הקאפקייק נצבע בעזרת דיו דיסטרס ומכחול מים.
את תבנית החיתוך של הדגלונים גם כן קניתי בדיוגרייס. החותמות מנתנאלה.

יום ראשון, 1 במאי 2016

ביוטי בוקס קופסת מאי 2016 ויצירה מהתקופה האחרונה

מאז שחזרתי לעבודה אני עמוסה בצורה שלא תיאמן
אני לא מספיקה כלום! שלא לדבר על כתיבת פוסטים לבלוג...
אז אני הפעם מצרפת פה בפוסט את שני התחומים- מה שלא יצא לי לעשות עד היום.
First thing first- ביוטי בוקס!

כך הקופסה נראית החודש:



וזה פירוט המוצרים:


הפעם שכחו לי פריט אחד- את ג'ל הלחות בגודל נסיעות. שירות הלקוחות הבטיחו שזו טעות באריזה וזה יגיע בקרוב. נראה :)

בוץ ים המלח של 417-


נחמד נחמד- לא יודעת אם אי פעם אשתמש, אני זוכרת שאמא שלי הביאה לי משהו דומה של AHAVA ופשוט לא יצא לי לגעת בזה עד שזה נזרק.

שפתון SPARX של קרליין


האמת שלאחרונה חזרתי לאהוב קצת יותר מראה חצי-שקוף ומבריק אז זה בא בזמן טוב. ניסיתי אותו יום למחרת המשלוח אז אפילו יש לי תמונה של השפתון:

המריחה לא ככ נוחה כי הוא רחב ושטוח, יכלו או לעשות אותו דק יותר או פשוט בצורה יותר מתאימה למריחה לדעתי. חוץ מזה- אהבתי!

פילינג לגוף של lavido


לצערי זה מסוג המוצרים שאני תמיד מקבלת או מתפתה לקנות ולא משתמשת בהם לעולם מעבר לפעם הראשונה. כך שאין לי דעה בנידון- מבחינתי זה לא מוצר פרקטי. למי שאוהבת להשקיע בפילינג- זה בטח אחלה

צללית של CHIC

הגוון שקיבלתי נחמד, אפור-כהה ומטאלי. לא ניסיתי אותה עדיין כך שמעבר לזה שעל האצבע יש לה גוון יפה, אין לי ביקורת לכאן או לכאן. בטוח שאנסה בהמשך

שמן ארגן לשיער


לא משתמשת בכלל בתכשירים לשיער כך שגם המוצר הזה לא כ"כ רלוונטי עבורי . שמתי לשם הנסיון כמות ממש קטנה על השיער- והרגיש לי שומני (הגיוני. זה שמן. דה) אני חושבת שאעביר אותו הלאה לאם מאמצת אחרת.

בושם של come n sense


לא מכירה את הפרפומרים הנ"ל, שמסתבר שעושים בשמים מקוריים משלהם. ראיתי את הפרסום שלהם במגזין "את" שקיבלתי עם הקופסה. אני אישית לא אהבתי את הריח, הרגיש לי כבד מדי. בישראל, עם כל החום והלחות (או במילה אחת- לוח), צריך בשמים קלילים. ככה אני מרגישה לפחות. הגודל הוא גודל נסיעות. 


רצועות שעווה של VEET

מוצר שתמיד פרקטי. לא חושבת שצריך פה הסבר מהן רצועות שעווה מוכנות. לא טרחתי לצלם למען האמת, עמכן הסליחה.


סיכום קופסה- נחמדה. מכסה את העלות, לצערי רוב המוצרים שבה לא היו כ"כ רלוונטים עבורי- האודם היה מוצלח בעיני מבחינת בחירת גוון. אז ח"ח על זה צוות ביוטי בוקס.



ולנושא השני שהעסיק אותי לאחרונה
אדוה ,חברה שלי שמעצבת כיסויי ראש (מדהימים אחד אחד, ואת זה אני אומרת בדעה לא משוחדת כי קניתי אותם עוד לפני שהיינו חברות טובות), מכרה במכירות שעשתה לקראת פסח גם מחברות מעוצבות שלי. הייתי עסוקה מאוד בלהכין כמות איכותית וייצוגית של יומנים, מחברות אישיות ומחברות מתכונים (מחברת מתכונים לפסח- שנשארת עם כלי הפסח בשאר השנה. רעיון טוב לא? במקום הדפים שאני נוטה לאבד כל שנה)
אני מצרפת פה כמה תמונות בודדות כי מלחץ הזמן פשוט לא הספקתי לצלם הכל:






החוויה הזו של להכין כמות בזמן קצר היתה לא פשוטה ומאוד העמיסה עליי אבל אני שמחה שעשיתי את זה. ניצלתי גם את ההזדמנות לתת מתנות לאמא שלי, חמותי וגיסתי בצורת מחברת מתכונים לפסח. מתנה שהתקבלה בשמחה ובששון. 

ושיתוף אחרון-
לפני שלושה שבועות (כבר שלושה שבועות?!?!?!) טסתי עם שתיים מהחברות הכי טובות שלי לפראג. לקראת הטיסה הכנתי לנו תגיות למזוודות ב5 דקות. הדפים של מיכוש, פאנץ' תגית, אותיות של יעל יניב ופרח. ניילנתי במכשיר למינציה ו-
רעות ואתי היה כל כך כיף!!! לגמרי מאמצים את זה. 

שיהיה שבוע מעולה לכולם :)