יום חמישי, 25 בפברואר 2016

ביוטי בוקס קופסת מרץ 2016 - אסנס essence

אחרי שחודש שעבר התאכזבתי ושקלתי לבטל מנוי, ביוטי בוקס יצאו בהכרזה שמהחודש יהיו יותר מוצרים (התחייבות ל7 במקום 5) ובקופסת מרץ יהיו 15 (!!!) מוצרים. ממש התלהבתי. הסתבר שזה של אסנס - חברת קוסמטיקה זולה שנמכרת בסופרפארם כבר כשנה. התנסיתי בעבר בכמה מוצרים שלהם והם אחלה! מאוד אהבתי עיפרון שחור שקניתי אצלם ושפתון בגוון אפרסקי שאחותי קנתה לי כשהסתובבנו לנו בסופרפארם.
אז קופסת מרץ, הנה היא!


רושם ראשוני:
נחמד שמגיע עם הקופסה מגזין "את". (לא צילמתי, היה מעל הברושור של פירוט המוצרים) פחות נחמד- כל המוצרים היו זרוקים באי סדר בקופסה. עוד פחות נחמד- ארבעה (!!!) לקים. כך שמתוך חמישה עשר מוצרים- ארבעה זה לקים. הלו?! לא מוגזם?! נכון, שניים זה לקים צבעוניים ושניים עם "אפקט"- אחד עם נצנצים מאורכים (חמוד. באמת!) והשני נקודות שחור-לבן לגימור "101 דלמטים". חביב, אבל למה ארבעה למה? (ואני עוד ידועה כמכורה ללקים).
אז הנה הלקים:

ליפגלוס-קצת דביק אבל גוון ורדרד-שקוף חביב מאוד
עוד ליפגלוס - תהיתי למה יש שניים. אבל זה ליפגלוס עם מרקם אחר, יותר קרמי, פחות דביק, גלוסי ועם לחות. האמת- אהבתי אותו יותר מהשני. שמתי אותו למשך הערב ואהבתי את המראה. בטוח ייכנס לתיק שלי.
ליפגלוס לחות
מברשת לצללית ופצירת בננה
צילמתי את הפצירה והמברשת יחד כי אין לי הרבה מה לספר מלבד זה שאני לא ממליצה על המברשת הזו. העברתי אותה על העפעף והיא דוקרת. ולא רכה. אז אל. הפצירה פצירתית. תמיד שימושי. 

סומק
הסומק במרקם משיי. הגוון נראה הרבה יותר ורוד מבתמונה (כי לא התאפקתי וצילמתי לכם בלי תאורת יום כדי למהר להעלות פוסט) אבל נראה שזה גוון שאולי כן יתאים לקיץ.. נחמד מאוד

מסקרה
העיצוב אמנם נראה קצת זול אבל זה שהחלק הפלסטיקי השקוף מסתובב זה גימיק חמוד. ניסיתי שימוש ראשוני ונראה שהמסקרה עושה אפקט נחמד. החלק המסתובב מציק כשפותחים וסוגרים אותה אבל זה ממש מינורי. יש לה מינוס וזה שהיא לא מתייבשת במהירות על הריסים. זה מאוד מרגיז כשמתאפרים זריז בבוקר ולא רוצים מריחות. כרגע עברו כמה דקות מאז ששמתי אותה ועדיין כשמעבירים אצבע על הריסים יורד קצת צבע שחור. 

עיפרון לעיניים
ניסיתי בעבר עיפרון שחור שלהם לעיניים שהיה אחלה! ממש קרמי. זה קצת פחות קרמי. מינוס קטן- הם נמרחים בקלות.

מייק אפ נטול שומן וקרם BB- בעצם לא! זה מה שכתוב בברושור אבל אני אישית קיבלתי cover cream- שזה לכיסוי נקודתי של פגמים בעור
הם צולמו יחד כי לא ניסיתי אותם. המייקאפ נראה כהה מדי בשבילי אז לא פתחתי אפילו ואני מחכה לתגובת ביוטי בוקס לגבי החלפת גוון. מקסימום יעבור לאחותי השחמחמה המהממת. (כן שרח, אלייך. את השחומה האמיתית היחידה. וכן. יש לי אחות שקוראים לה שרח. ולא. לא מהמומינים. שרח בת אשר מהתנ"ך :) )

צללית

האמת לא ציפיתי לגדולות ונצורות אבל הגון הספציפי הזה מהמם בעיניי! יכול לשמש גם כהיילייט והוא מנצנץ בצורה ממש יפה. לא יכולתי לצלם את הסווטש לזה כי אין תאורה טובה אז עמכם הסליחה

אחרון חביב- רביעיית צלליות
אפשר לראות בתמונה מימין שאמנם באיכות גרועה אבל מעבירה את הרעיון- שני גוונים מנצנצים ושניים מט. האמת שהגוונים האלו טבעיים וממש מתאימים ליומיום. בחירה טובה.

זהו! 
רושם כללי:
המוצרים של אסנס מיוצרים באירופה (בניגוד לחברות זולות אחרות שמיוצרות בסין) ואמורים להיות באיכות גבוהה בהתחשב בזה שהם זולים. המוצרים באמת אחלה ומרגישים באיכות סבירה מאוד ולא התאכזבתי עדיין ממוצר שלהם שקניתי. המסקרה גם סוף סוף התייבשה על הריסים והיא נראית לא רע :)
מינוס- האריזות נראות זולות (כי זה מוצרים זולים. מה לעשות) ובאסה אישית שלי לגבי הקופסה- מנוי לביוטי בוקס עולה 99 שקלים לחודש, והציפייה היא גם למוצרים high end ששוים יותר ממחיר הקופסה, וכבר חודשיים מתוך השלושה שאני מנויה שהמוצרים הם מוצרים זולים. לאו דווקא רעים אבל בכל זאת- ארבעה לקים מתוך חמישה עשר מוצרים? וחמישה עשר מוצרים אסנס (שמחירם הממוצע 11 שקלים (בדקתי!)) שווים בערך 150 שקלים. אולי 170 אם חלקם יקר יותר. זה מאכזב. אם כבר חברה זולה- תגוונו. אל תשלחו ארבעה לקים שונים כשיש עוד דברים מגניבים שראיתי בעצמי על הסטנד. למשל גלוס עמיד מט, עיפרון שפתיים פרקטי ליומיום, שפתון שהוא לא ליפגלוס או מייקאפ מוס. זהו בפעם השניה. אשמח לתגובותיכם על הקופסה! אני מנסה להעביר פה מסר לביוטי בוקס בתור מנויה ששוקלת את צעדיה הבאים


יום רביעי, 17 בפברואר 2016

כרטיס שדרת שתי וערב

את הכרטיס הזה הכנתי לפני כמה ימים. הוא נראה מתוחכם אבל ממש קל להכנה. אז הייתי חייבת לשתף! חוץ מזה שהוא הוכן בנסיבות ששימחו אותי מאוד אז בכלל זה שווה שיתוף.
בקבוצת יצירה של רעותא בפייסבוק נתקלתי בכרטיס עם שדרה כזו והייתי חייבת לנסות. אני חושבת שהעלתה אותו מישהי בשם נוגה. בנחמדותה הרבה היא העלתה גם קישור להדרכה ביוטיוב אז כמובן שנכנסתי לנסות.
הסרטון ביוטיוב מקושר לבלוג של הבחורה שהכינה את הסרטון ובו כל המידות לכרטיס בדיוק כמו שלה. אני רק אציין פה שהמידות היחידות שהשתמשתי הן של כרטיס הבסיס והדף עם ההבלטה שמדביקים עליו. מהשאר התעלמתי.
קצת חפירה על נסיבות הכנת הכרטיס...
חזרתי לעבודה לאחר חופשת לידה של חצי שנה וכמובן שעל היום הראשון חזרתי מהעבודה הביתה עם שפעת של שבוע. אני סוחבת שאריות עד היום, שבועיים אחרי... כמעט בכל יום מאז חזרתי לעבודה ניסיתי לשבת ולהכין משהו ומביך כמה מכוער יצא לי כל דבר שניסיתי!
כששמעתי שהחברה הזו התארסה (שמה נשאר בעילום שם כדי לכבד את הפרטיות שלה ;) ) ממש שמחתי והייתי חייבת להכין משהו כדי לציין את המאורע. לשמחתי יצא משהו נורמלי סוף סוף! כנראה היה צריך סיבה למסיבה.
בחרתי להכין כרטיס לבן עם פרחים והבלטה שדומה לתחרה כי זה הזכיר לי חתונה ושמלת כלה...
כל מה שצריך לכרטיס מצויין בפוסט שבבלוג (קישור למטה) ממנו ההדרכה אבל אציין גם פה את מידות הדפים בהם השתמשתי. המידות באינצ'ים.

כרטיס בסיס- 5.5*8.5 (מקפלים לחצי בצד הארוך יותר כך שהוא בעצם ברוחב 4.25)
דף עם הבלטה- 5.5*3.25

כדי להכין את השדרה הורדתי את הקובץ עם התבנית המצורפת בבלוג שלה, הדפסתי, הצמדתי לצד המקופל של הדף וגזרתי לפי הסימונים (בדיוק כמו שהיא מראה בסרטון)
תבנית לשדרת שתי וערב תמצאו בקישור בבלוג. תורידו תדפיסו ותשמרו.
עוד שתי תמונות ותחתיהן הקישור:


קישור לבלוג-Brandy's Cards

בהצלחה! 

יום חמישי, 4 בפברואר 2016

מוצרי Rashel סדרת מוצרי טיפוח מחומרים טבעיים- והפתעה!

אז הפוסט הזה נכתב כי קיבלתי מארז של מוצרי Rashel להתנסות לפני קצת יותר משבוע וזה סיכום ההתנסות שלי, ויש לי קופון עבורכן שמחכה בסוף הפוסט!


המארז כלל קרם פנים עם מקדם הגנה, סרום לעיניים וקרם עיניים המותאם לגיל 30+
אני עוד לא בת 30, אבל אני חושבת שעצם העובדה שאני קרובה יותר ל30 מאשר ל-25 מצדיקה שימוש במוצרים תואמים.

מה זה סרום?
אני מעולם לא השתמשתי בסרום על בסיס יומיומי והאמת- לא ידעתי אם צריך לפני\אחרי קרם פנים, ולמה בכלל הוא משמש.
אז לבורים כמוני- הסבר בשתי שורות- סרום עוזר בספיגת המוצרים והלחות לתוך העור. שמים אותו לפני קרם הפנים או העיניים. יש סרום לפנים ויש לעיניים וזה מוצר מרוכז ששמים ממנו מעט ומספיגים בטפיחות.

Rashel קוסמטיקס הם חברה המשלבת סודות רפואה טבעית ו"תרופות סבתא" עם טכנולוגיה ומחקר חדשניים. משולבים במוצרים שלהם חומרים טבעיים והמוצרים עשירים בויטמינים, תמציות צמחים טבעיות ושמנים פעילים. 

הריח של כל המוצרים נחמד בעיניי אבל למען האמת אם להיות כנה אני מעדיפה קרמים עם ריח ממש ממש עדין או בלי ריח בכלל...
המרקם של הסרום וקרם העיניים נעים. נשארת תחושה טיפה שמנונית אחרי ששמים אותם אבל לדעתי לא מצאתי קרם עיניים שלא משאיר תחושה כזו בעיקר בגלל שהם עשירים יותר. לא הפריע לי יותר מדי. חיכיתי כמה דקות לפני האיפור והכל בסדר.
קרם הפנים גם כן אחלה, מה שלא אהבתי ואני לא יודעת אם רק אצלי זה היה כך (טעות בפורמולה או משהו כזה) אבל בקרם היתה תחושה גרגירית (חשבתי שאני טועה אבל לא) והוא היה פחות חלק משום מה מקרם העיניים. הקרם לא השאיר תחושה שמנונית על הפנים שזה הכי חשוב לי אבל עדיין יצא שהקרם הזכיר לי פילינג עדין-עדין. לא משהו שמפריע אבל ללא ספק המרקם לא חלק.
אגב- למרות עניין המרקם אני מתכננת להמשיך להשתמש בו כי אהבתי אותו אז... הכל עניין של יתרונות מול חסרונות.
אחרי שימוש של יותר משבוע אני מרגישה שעור הפנים פחות יבש ויותר נעים. לא שמתי לב להתמצקות פתאומית בעיניים אבל מרגיש שיש יותר לחות בעור וזו היתה המטרה מבחינתי. יש תחושה של מוצר איכותי שהפורמולה שלו ברמה גבוהה. אני אישית אהבתי.

הכוכבים שלי

שני המוצרים שיותר אהבתי מתוך השלושה הם הסרום והקרם לעיניים. בעיקר כי אהבתי את המרקם שלהם יותר מקרם הפנים. אני חושבת ששלושת המוצרים עשו עבודה טובה, וממליצה לשים מעט מאוד סרום כדי להמנע מתחושת שמנוניות, כי גם הקרם ששמים אחרי הסרום עשיר בפני עצמו (גם ממנו לשים מעט!)


לסיכום- אני באמת חושבת שכדאי לנסות, למי שרוצה להשקיע בקרמים שהיא שמה על הפנים ואמורים למנוע נזקים עתידיים

והנה קופון שקיבלתי במיוחד עבורכן ;) 

תהנו! ואם התנסיתן- ספרו מה דעתכן!