יום שני, 13 בפברואר 2017

כתמי מים מוחתמים

היי לכם!
כל פעם אני נעלמת למלא זמן. אבל אני מנסה עכשיו שיטה טובה לניהול זמן נכון, אם זה יילך, אעדכן פה מה הקטע- כי זה ממש מגניב ובא לי שעוד אנשים ישתמשו בזה 😊

היום אני מצרפת הסבר לכרטיסים שהכנתי בטכניקה שאישית לא ראיתי בעבר, ולכן היה בא לי לשתף.
לרוב, אני מודה , אני מסתכלת בהדרכות של מקצועניות בתחום ומקבלת השראה. יש כל כך הרבה טכניקות וכרטיסים מרהיבים שאנשים מכינים ואפשר ללמוד מהם אז אני ממש ממליצה לעקוב אחרי יוצרות שמעניינות אתכם טכניקות העבודה והתוצרים שלהן. יש המון כשרוניות וכשרוניים ביוטיוב!

ועכשיו-לכרטיסים לשמם התכנסתי מול המחשב כשברקע המדיח, מכונת הכביסה ושכן אחד צעקן במיוחד.

התחלתי ביצירת רקע על ידי דיו דיסטרס וכרית יישון- גם כן של חברת ריינג'ר. נייר-צבעי-המים בו השתמשתי הוא גם כן ריינג'ר וממש מותאם לדיו הזה, שמתערבב ומתמזג עליו ממש ממש יפה.

לכל כרטיס השתמשתי ב2-3 גווני דיסטרס כאלו

לאחר מכן השפרצתי על החותמת מים, והעברתי את היד על פני איזור ההחתמה כדי לוודא שכל השטח הרצוי רטוב אבל לא מטפטף מדי. החתמתי היכן שרציתי ונתתי למים לעבוד כמה שניות. דיו דיסטרס מגיב למים וזה מאפשר טכניקות ממש מוצלחות. לאחר כמה שניות הספגתי את ההחתמה ונשאר "כתם מים" שקוף כמעט בצורת החותמת.
בכרטיס עם הפרחים הגדולים  השתמשתי בחותמת גומי כפי שרואים בתמונה למעלה, ולפי הנסיונות שעשיתי נראה שחותמות גומי עובדות בשיטה הזו טוב יותר מחותמות סיליקון, שמשאירות מראה מטושטש יותר.
באופן כללי חותמות גומי יותר איכותיות בכל הקשור לפרטים קטנים.
מתחת לתמונות השונות כתוב סט החותמות בו השתמשתי ליצירת כתמי המים שברקע והחברה המייצרת.
MFT Geometric greenery stamp set
SSS spring flowers stamp set

stampendous humminbirds stamp

לאחר שסיימתי עם "כתמי המים" המוחתמים שלי, השפרצתי בעזרת מכחול טבול במים שטפחתי עליו מגבוה טיפות מים קטנות והספגתי אותן, זה מה שיצר את הנקודות הלבנות הקטנות.
רציתי שהרקע יהיה מנצנץ, ואני לא חושבת שזה נתפס היטב בתמונות אבל השפרצתי מגבוה עם שפריצר ובו אבקת perfect pearls (אפשר להכין שפריצר כזה בעזרת צללית מינרלית שיש לנו בבית, מים וטיפונת דבק לבן, כדי שיאחד הכל).
את המשפטים החתמתי על וולום בעזרת versa mark ink (דיו דביק ושקוף שמתיייבש לאט) והבלטתי בעזרת אבקת אמבוסינג לבנה.
כדי להוסיף עוד טיפונת עניין, חתכתי ממש מעט למעלה ולמטה, ואת כרטיס הבסיס עליו אדביק את החלק הקדמי שהכנתי צבעתי למעלה ולמטה בעזרת אחד מגווני הדיו בהם השתמשתי ליצירת הרקע.
הדבקתי את הדף שלי לסול (כדי שתיווצר מעט הגבהה) ואז על כרטיס הבסיס והוספתי נקודות פנינים או פאייטים. c'est tout.

שלישיית הכרטיסים לקחה כשעה, ממש לא נורא לעומת טכניקות מורכבות יותר

אז...תהנו! ואם עשיתי לכם חשק לנסות גם, או סתם בא לכם להגיד שלום תגיבו פה למטה  😊