יום חמישי, 18 באוגוסט 2016

שלושה מיני אלבומים ולוח עד אחד

אז לאחרונה הייתי כל כך עמוסה ועסוקה שפשוט לא הצלחתי לפנות זמן לכתוב פה בבלוג.
הערב ומחר ט"ו באב, יום הולדת שנה לקטנטנה שלי יעל, שתכל'ס בזכותה הגעתי לכל תחום הסקראפ
אז מעבר לשמחה האישית שלי על התינוקת שלי שגדלה, אני גם חוגגת שנה ומשהו לכניסתי לתחום, שבעיני תמיד יהיה מסומן כ"מה שהתחלתי בהריון של יעל".
הפעם אני מעלה תמונות של שלושה מיני אלבומים ולוח עד שהכנתי בהזמנה.
שניים מהאלבומים הוזמנו כמתנות לבת מצווה, ושניהם הוכנו מקיט שנקרא SOIREE של חברת BO BUNNY. קניתי גם חיתוכי קארדסטוק תואמים בשביל הקישוט. 
את הקיט שלי רכשתי אצל מימי בחנות "מימס". 
אלבום אחד עשיתי עם רקע של צבע קראפט (חום טבעי) והשני עם רקע לבן. אישית, אני מתחברת יותר לקראפט, מעניין מה אחרים מעדיפים, תעדכנו ;) 










כל כך אהבתי את האלבומים האלה, שהכנתי סרטון שמראה איך הם נראים בפנים:



האלבום השלישי נעשה בשיטה פשוטה יותר, בה לא הכנתי את כל הכריכה מאפס אלא כרכתי בטבעות מתכת שקושטו בסרטים. האלבום הוזמן כמתנה לתינוקת שנולדה, ואני ממש ממש אהבתי את התוצאה. האלבום ברובו הוכן מסטאק בנות של קרן דניס, שם חדש בתחום הנייר פה בארץ, בינתיים אוהבת כמעט כל עיצוב, וקניתי אצלה גם סטאק קיצי מהמם, וסטאק לראש השנה שאני מתכננת להשתמש בו בקרוב ולהעלות תוצרים







ולוח עד!
מה זה לוח עד?!
אז לוח עד הוא לוח ללא תאריכים של שנה מסויימת. הוא מכיל את חודשי השנה ובהם את התאריכים מה1 לחודש עד ה-31 או מא' ועד ל' (במקרה של לוח עד עברי). הוא משמש לזכור תאריכים שנתיים קבועים- ימי הולדת בדרך כלל. וכמובן שהוא נשמר משנה לשנה.
הנה לוח עד שהכנתי למשפחת סיניק


ודבר אחרון
בגלל שלא כתבתי כבר המון (!!!) זמן, יש לי כל כך הרבה דברים שבא לי לשתף אז תסלחו לי על הפוסט המתיש, בכל מקרה אם אתם חברים שלי בפייסבוק כנראה שאת רוב התמונות כבר ראיתם.
לאחרונה קניתי כמות מכובדת של טושי זיג.
מדובר בטושים שמסיסים במים והם בעצם סוג של צבעי מים בפורמט של טוש עם ראש-מכחול. הצבעים שלהם חיים ומדהימים ובדרך כלל הם נורא יקרים (15-20 שח לטוש. במבצעים (והם נדירים) הם עולים 10-12) אבל מישהי שפתחה חנות לאחרונה (נקראת שילת) גם עשתה קבוצת רכישה לפני כמה זמן בה הם עלו 6 שקלים לאחד וגם לאחרונה מכרת אותם ב8.9 ליחידה. שווה.
אני אצלם בהמשך הדרכה איך אני אישית צובעת איתם, אבל הה כמה תוצרים של צביעה איתם. אישית, התאהבתי. גם כי אני אוהבת את הכתמים שצבעי מים יוצרים, וגם כי כל צבע בעצם יוצר קשת של גוונים- מהצבע החזק ועד גוון בהיר מאוד ככל שעובדים עם המכחול ומים.
חותמת של STAMPENDOUS שנצבעה בזיג 

חותמת של stamping bella צבועה בזיג
בהשוואה לעפרונות אקוורל, הגוון חי בהרבה. גם לעפרונות יש את היתרון שלהם, בצבע הבהיר והרך שיוצא עם הצביעה:
חותמת של stamping bella שנצבעה בעפרונות אקוורל
כמעט שכחתי!
לפני חודש גם העברתי סדנה ראשונה, לבנות 7 (20 מהן!!!) חמודות, ביום ההולדת של נעה, בת של חברה. היה מוצלח, והכנו מחברת מקושטת שתשמש כאלבום. לצערי לא צילמתי את התוצרים (היה אטרף, בכל זאת 20 ילדות קטנות...) אבל הבנות ממש נהנו וגם אני!
לא חשבתי שאשרוד הפעלה כזו, אבל אני ממש שמחה ששכנעו אותי לזה.

מקווה שאהבתם משהו מזה, ומקווה שיהיה לי זמן בקרוב להראות את יכולות הצביעה (הממש-לא-מרשימות) שלי בזיג.
בינתיים- ט"ו באב שמח לכם!